شناسهٔ خبر: 27516267 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| نوسازی ناوگان حمل و نقل تهران مشکل ارز ندارد

R7840/P1377/S6,60/CT11

مدیرکل دفتر فنی استاندار تهران با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل تهران گفت: برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل تهران ارز لازم پیش‌بینی شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، علی اکبر خراسانی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای ترافیک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقرر شد تا پایان شهریورماه پایانه جوانمرد قصاب تکمیل شود اظهار داشت: با احداث این پایانه مشکل حمل و نقل عمومی در قرچک و ورامین حل می‌شود همچنین مصوبه‌ای مبنی بر احداث کمربندی جنوبی شهر ورامین نیز داشتیم.

 وی بیان کرد: اختلاف نظرهای شورای عالی ترافیک و شهرداری 31 بند بوده که 7 بند آن در این جلسه مطرح  و اتخاذ تصمیم شد که بندهای دیگر آن نیز در جلسات آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 مدیرکل دفتر فنی استاندار تهران همچنین با اشاره به وضعیت تاکسی‌های فرسوده افزود: در مورد تاکسی‌های فرسوده و مسائلی که برای ورود تاکسی‌های ورامین و قرچک به شوش وجود داشت از پلیس راهور و شهرداری خواسته شد جمع‌بندی داشته باشند و به تاکسیرانان کمک کنند.

خراسانی تصریح کرد: در مورد نوسازی ناوگان حمل و نقل تهران هم مقرر شد جلساتی با مدیران عامل سایپا و ایران خودرو برگزار کنیم تا وضعیت نوسازی ناوگان فرسوده بررسی و نسبت به آن اقدام مؤثری صورت گیرد.

 وی سپس با اشاره به نوسازی 1154 دستگاه اتوبوس گفت: خوشبختانه برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل تهران ارز لازم پیش‌بینی شده و مشکلی در این زمینه نداریم و باید بررسی شود که چه تعداد از اتوبوس‌ها قابلیت نوسازی دارند، هدف این است که در کنار الزامات آلودگی هوا شرایط حمل ونقلی نیز برای شهروندان تسهیل شود.

 مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران با اشاره به ایستگاه تبادل مترو عنوان کرد: در مورد ایجاد ایستگاه تبادل مترو و راه‌آهن در شهرری بنا به پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر ایجاد این ایستگاه به مساحت 8 هکتار موافقت شد که با احداث آن مشکل حمل و نقل جنوب استان تهران رفع می‌شود.

 خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: احداث راه‌آهن حومه‌ای استان تهران نیز به جدیت پیگیری می‌شود و راه‌آهن اسلامشهر و قرچک پیشرفت خوبی داشته و به زودی مشکل حمل و نقل ریلی شهرستان‌های تهران حل می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما