شناسهٔ خبر: 27515513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار تهران:

نیازی به تردد خودروهای عمومی ورامین از داخل شهر قرچک نیست

تهران- استاندار تهران در جلسه شورای ترافیک این استان گفت: کمربندی جنوبی قرچک برای انتقال مسافران قرچک و ورامین به تهران کافی است و نیازی به تردد خودروهای عمومی ورامین از داخل شهر قرچک نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک استان طی سخنانی با تاکید بر لزوم تهیه طرح جامع شهر تهران گفت: به نظر می رسد، که شهرداری تهران می بایست با انتخاب یک مشاور حقوقی توانمند، به بررسی مطالعات انجام شده در خصوص شهر تهران بپردازد.

وی گفت: این شرکت مشاور باید در مدت مشخص طرح جامع شهر تهران را پیگیری و آماده کند.

استاندار تهران گفت: باید مطالعات طرح جامع شهر تهران بررسی دقیق شده و برای تصویب به شورای ترافیک شهر و استان تهران ارائه شود.

نماینده عالی دولت در استان تهران سپس در خصوص برخی از مشکلات مسافران ورامین و قرچک برای انتقال از پایانه مترو « جوانمرد قصاب» گفت: هماهنگی های لازم برای رفع این مشکلات با شهرداری تهران انجام شده است و طبق گزارش های ارائه شده، با قول مساعد شهرداری، این پایانه به سرعت تکمیل می شود.

مقیمی در خصوص افزوده شدن خط اتوبوس ایستگاه جوانمرد قصاب به ورامین نیز گفت: این خط با تدبیر شهرداری ورامین و فرمانداری قرچک از کمربندی قرچک راه اندازی شود.

وی در خصوص برخی مشکلات برای عبور خودروهای عمومی ورامین از داخل شهر قرچک افزود: انتقال مسافران از قرچک و ورامین از طریق کمربندی کنار قرچک به راحتی امکان پذیر است و نیازی به عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی از داخل شهر نیست.

نظر شما