شناسهٔ خبر: 27514597 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

روایت حجت الاسلام طیبی فر از شیطنت عده ای در تجمع اخیر طلاب

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) با اشاره به برخی حاشیه ها درباره تجمع اخیر طلاب گفت: تابلوی حاشیه ساز اصلا هنگام سخنرانی وجود نداشت به نظر می رسد یا فردی نفوذی این کار را کرده یا شیطنتی در کار بود که از یک پلاکارد خاص که بلافاصله جمع شده برای حاشیه سازی تصویر برداری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) در گفت وگویی با رسانه ها با اشاره به حواشی به وجود آمده در فضای مجازی نسبت به تجمع اخیر طلاب در مدرسه فیضیه گفت: این تجمع به صورت کاملا خود جوش برگزار شد و پس از آن حوزه علمیه ورود کرد که وضعیت تجمع را کنترل کند.

وی افزود: اتفاقا حوزه در این خصوص موفق هم بود چرا که در مقابل برخی افرادی که می خواستند تجمع را به بیرون از فیضیه هدایت کنند مقاومت کرده و اجازه خروج از مدرسه فیضیه به آنها داده نشد. 

حجت الاسلام طیبی فر درباره سخنرانی خود در تجمع حوزویان اظهار داشت: سالن پر از طلاب و روحانیون بود و سخنران جلسه هم نیامده بود لذا با در خواست برخی از دوستان حوزوی بنده برای اینکه کس دیگری تریبون را در دست نگیرد و جلسه از کنترل خارج نشود چند دقیقه ای سخنرانی کردم تا سخنران جلسه برسد.

وی در پاسخ به این که آیا دعوت سخنران مراسم از سوی شما بوده است، ابراز داشت: به هیچ عنوان اینگونه نبوده و بنده این موضوع را به تکذیب می کنم.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) با اشاره به برخی پلاکاردهای حاشیه ساز در این مراسم خاطرنشان کرد: در همان چند دقیقه ای که بنده برای پر کردن خلأ بخاطر دیر آمدن سخنران صحبت کردم اعلام کردم برخی پلاکاردها در شأن جلسه طلاب و روحانیون نیست و با اصرار گفتم آنها را جمع کنید و افرادی هم  آنها را جمع کردند.

وی عنوان کرد: چنین تابلویی اصلا هنگام سخنرانی وجود نداشت به نظر می رسد یا فردی نفوذی این کار را کرده یا شیطنتی در کار بود که از یک پلاکارد خاص که بلافاصله جمع شده برای حاشیه سازی تصویر برداری شده است.

حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: با قاطعیت اعلام می کنم این نوشته توسط برخی افراد مسأله دار وارد این جلسه شده است، به این دلیل که نوشته روی دسته همین تابلو دقیقا روبروی دوربین قرار داده شده تا سوژه خبری شود./1323/

نظر شما