شناسهٔ خبر: 27510460 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفتاب یزد | لینک خبر

روی خط آفتاب

صاحب‌خبر - 2122- آقای مظفری ! من یک فرهنگی بازنشسته‌ام. زمان انقلاب در انقلاب بودم در جنگ بودم رزمنده بودم اما هیچ وقت دنبال منافع خود نبودم. بچه‌ام در زمان بمباران‌ها لکنت زبان گرفت اما متاسفانه در استخدام‌ها یک جوانی را معاون بانک مرکزی می‌کنند که به اقتصاد صدمه می‌زند. آن‌وقت بچه من که یکی از نخبگان است باید بیکار باشد. (15/5)

2124- آیا باید فقط عده‌ای که پارتی و رابطه دارند از رانت استفاده کنند و از موهبات زندگی برخوردار باشند؟ مردم عادی حق استفاده از امکانات ندارند؟ (15/5)

2214- یکی از مشکلات جامعه ما این است که برخی از نخبگان و دلسوزان نظام و مردم از مدیریت‌ها کنار گذاشته شدند. (15/5)

2218- آقای روحانی در تلویزیون صحبت کردند. همه می‌دانیم سوال کننده باید سوال‌های چالشی کند. برای مثال چرا کالاهای اساسی مردم
روز به روز گرانتر می‌شود که بعضی‌ها حتی نمی‌توانند خرید کنند؟ مصاحبه‌کننده سوال کرد اما سوال‌ها معمولی بود. (15/5)

0537- متاسفانه در برخی ایستگاه‌های مترو آب سرد کن برای نوشیدن آب نیست. مسافران در این گرما مجبورند رنج تشنگی را تحمل کنند.
مسئولان مترو حتی با نیت ثواب، بودجه‌ای برای تامین و نصب آب سردکن ندارند؟ (16/5)

0707- بدون غرض بگویم خیلی مایه تاسف من بود صحبت‌های آقای روحانی. بعد هم می‌گوید من همان روحانی‌ام و روی عهدم ایستاده ام. من می‌گویم ما داریم عذاب می‌کشیم شما روی عهد خود ایستادید؟ ضمن اینکه وقتی این مجری تلویزیون در مصاحبه حاضر می‌شود ما سر تا پای مصاحبه را می‌دانیم چیست! این مجری همانی است که با احمدی نژاد صحبت می‌کرد. (16/5)

0709- در حرف‌های آقای روحانی در مصاحبه‌اش حرف‌های جدیدی شنیده نشد. مصاحبه متفاوتی دیده نشد. اینکه گفتند ما دو بسته دادیم یا سه بسته حمایتی دادیم برای 80 میلیون که کافی نیست. کارخانه‌ها در حال تعطیل شدن و مردم بیکار می‌شوند. مردم جواب‌های درست و اساسی می‌خواهند. (16/5)

0929- سلام از منطقه 22 تهران هستم. یک منبع آب شرب متعلق به شهرک نمونه است که چند ماه است به علت خرابی شناور آن روزانه هزاران لیتر آب خوردن هدر می‌رود. بارها به نگهبان آنجا گفتم در این شرایط باید صرفه‌جویی شود و اقدامی کنند. اما تا حالا رسیدگی نشده است. هر روز شاهد شرشر آب از این منبع
هستیم. (16/5)

1024- قابل توجه مسئولین عالی رتبه. کسانی که افراد خود را فرستادند، از سفارت عربستان بالا رفتند و آن مشکلات را برای کشور ایجاد کردند آیا جوابگوی مشکلات کشور هستند؟ (16/5)

1127- آقای رئیس‌جمهور هم از رفراندوم صحبت کرد. در روزنامه‌تان درج کنید که چند موضوع را به رفراندوم بگذارند. (16/5)

1028- آیا بالاخره مشخص شد زمان
احمدی نژاد با پول‌های افسانه‌ای که با نفت
به دست آوردند چه کار کردند؟ چه کسانی باید در این باره پاسخگو باشند؟ (16/5)

1225- از خوانندگان همیشگی روزنامه شما هستم. مدتی است خیلی محتاط شده‌اید. خیلی با جانبداری گزارش‌های خود را می‌نویسید. از امروز 16 مرداد ماه تحریم‌ها شروع می‌شود اما در واقع در کشور ما از
16 فروردین تحریم‌ها آغاز شد. چون مسکن 50 درصد، تولید لبنیات 30 درصد، آهن
60 درصد و... گران شده اند. پس‌ای کاسبان تحریم بازگشت تحریم‌ها مبارکتان
باشد. (16/5)

1226- 15 روز پیش برای تزریق ژل به زانو به یک متخصص مراجعه کردیم که 360 هزار تومان تمام شد. این هفته که رفتم همان آمپول را تزریق کنم 26 هزار تومان گران شده. در مورد بیمه سوال کردم متوجه شدم بیمه این داروها را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. خبری از بیمه نیست. (16/5)

1245- آقای روحانی تا وحدت نباشد کارآیی وجود ندارد. ما سال‌ها تحریم‌ها را تحمل کردیم اما عده‌ای خود را پشت ارزشها پنهان کرده و هیچ کاری هم برای مردم
نکردند. (16/5)

1301- با وجود افرادی که تندرو هستند و اعتقادی نه به مردم و نه واقعا دلسوز نظام و ایران هستند نمی‌توان به وحدت رسیده و مشکلات کشور را حل کرد. اول باید جلوی تندروی‌ها گرفته شود. (16/5)

1357- ضمن خسته نباشید به مدیران
آفتاب یزد. من مرتضی موسوی خواهش می‌کنم از آقای ابهری مطالب بیشتری بنویسید که هم شیوا و هم قابل فهم است. (16/5)

1400- به نظر من اگر آقای روحانی صحبت نمی‌کرد، بهتر بود. کاش از دیپلمات‌هایی مثل آقای سیدحسین موسویان که آدم‌های کار کشته‌ای هستند بیشتر استفاده کنند. (16/5)

1540- آقای رئیس‌جمهور شما بحث
همه پرسی و رفراندوم را مطرح کردید، انصافا هم کار درستی کردید اما بعضی‌ها که خودتان آنها را می‌شناسید هیچ اعتقادی به رفراندوم ندارند چون نظر مردم برای آنها مهم
نیست. (16/5)

اگر جدول دیروز دارای اشکال بود به جای پوزش، درست آن را چاپ می‌کردید تا بشینیم حل کنیم. چاپ حل شده آن را می‌خواهیم چکار کنیم.
...0912
آفتاب یزد: ضمن تشکر از تذکر جنابعالی حق با شماست.
سلام مدیر مسئول گرامی روزنامه‌ آفتاب یزد. بد نیست این کارگردان‌ها یه دور بعد از پایان کار فیلم‌هاشون اونو بدن چند نفر کار کشته‌ دقیق بازبینی کنند تا بدون غلط پخش بشه. مثلا در فیلم پدر از شبکه دو که در حال پخشه، پدر شوهر لیلا، علی میگه دخترم این سه روز تو زندان موندنت خیلی بود برام، بعد اونوقت بچه‌ی قنداق چند شبه رو بعد از این سه روز در حال
بازی کردن، بچه یک‌سال، یک‌سال و نیمه نشونش میدن!
...0938
امام علی (علیه السلام): هر گاه خشم گرفتی مگذار اوج بگیرد.
...0912
رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: «سازگاری با کم آبی یک دهه دیر درک شد!» عجب جمله‌ای! فقط یک دهه دیرکرد در درک یک واقعیت! لابد براى یافتن راه حل هم باید چند سده منتظر باشیم! و ایضا براى اجرایی شدن راه حل مکشوفه چند هزاره دیگر! راه حل سازگاری با کم آبی آسان است. تصفیه فاضلاب در کلان شهرها مثل مشهد و تهران. این شهرها سالانه میلیون‌ها متر مکعب فاضلاب قابل تصفیه مناسب براى کشاورزى دارند که باید جایگزین چاه هاى آب کشاورزى شوند، که مثل زالو آب شیرین زیرزمینى را می‌مکند. در اروپا صنعت تصفیه فاضلاب به جایى رسیده که آب را قابل شرب کرده‌اند، ما هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم!
...0915
حضرت امام علی(ع) می‌فرمایند: با دشمن خردمند مشورت کن ولی از رای دوست نادان خود بیمناک باش.
...0938
حضرت امام محمد باقر (ع) می‌فرمایند: نماز، موجب استواری اخلاص و دوری از کبر است.
...0938
تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر نحوه داد و ستدهای اقتصادی و نیز فعالیت مستمر تیم و کارگروه‌های تخصصی اقتصادی در حد اتخاذ قوانین کارساز،از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های سیاست مهار تورم مخصوصا در این شرایط بحرانی افزایش قیمت‌های کالاهاست.
...0938
محمود بلیغیان – اصفهان: دربک‌گراند یا زمینه پشت سرِ عکسِ روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه، که در صفحه اول روزنامه
آفتاب یزد یکشنبه 21 مرداد ماه چاپ شده است، چرا بالای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، بجای رنگ سبز به رنگ آبی چاپ شده است، آیا بالای این پرچم‌ها به همین رنگ بوده و یا در موقع چاپ روزنامه ناخواسته (سهوا) چاپ شده است.
با تشکر فراوان
آفتاب یزد: ضمن تشکر از حسن توجه شما عکس عینا به همین صورت بوده و فلش دوربین رنگ‌ها را تغییر داده است.
...0913
باسلام، مطالب عمودی جدول شماره 5246 دقیقا همان مطالب جدول شماره 5245 هستند. این چندمین بار است که جدول روزنامه
به هم ریختگی دارد. شما مطبوعاتی‌ها به زمین و زمان ایراد می‌گیرید اما خودتان از تنظیم یک جدول هم ناتوانید. یه سوزن به خودتان بزنید یه جوالدوز به دولت. هر چند قیاس کار شما با کار عظیم و سنگین دولت قیاس مع‌الفارق است.
...0916
می‌گویند روزی می‌رسد که بدهکار، طلبکار می‌شود؛ البته فاجعه هزاره سوم این خوبی را دارد که چیزی ازگذشته بخاطرش نمانده و هر آنچه را که حالا منتقد آن است در آن زمان به وفور وجود داشت. به هر حال این بیت مناسب حال ایشان است:
آنچه را پیشینیان آباد کردند احمدی بر باد داد با شعارش مردمان را خسته و رنجور می‌خواهد چکار
...0912
باسلام. خدائیش هر موقع مطلبی و عکسی در ارتباط با شریعتمداری در روزنامه چاپ می‌کنید آن روز از خرید روزنامه پشیمان میشم.
...0916
سلام. نمایندگان مجلس باید آقای آخوندی وزیر راه رو هم استیضاح کنن، تو این 5سال آقای آخوندی چه کاری برای مسکن کرده، 5ساله مسکن وارد رکود شده، آقای آخوندی هم هیچ کاری نمی‌کنه.
...0919
با عرض سلام به جناب منصور مظفری عزیز. روزنامه وزین آفتاب یزد درشهرستان چرداول به مرکزیت سرابله از استان ایلام بسیار کم است. گهگاهی یا نمیاد یا بعضی دوستان یک‌جا می‌خرند. لطف بفرمائید در رفع این کمبود اقدام شود. به خوبی می‌دانیم کاغذ بسیار گران شده و کاغذ یارانه‌ای به خودی‌ها داده می‌شود و بقیه بیگانه هم به حساب نمی‌آیند. اما مردم خصوصا جوانان نیاز به روزنامه آفتاب که سنگ صبورشان است، دارند. با تشکر شاد باشید. بدرود
...0918
آفتاب یزد: ضمن تشکر از جناب عالی، بررسی می‌شود.
‌ پیروی کردن، احترام و اَرج نهادن به قانون از ضروریات و واجبات برای هر فرد در جهت برقراری نظم‌ و آرامش و پایداری و ثبات نظام و امنیت مردم هر کشور و حکومت خودشان می‌باشد و اگر دولت و مسئولین هر کشوری قانونی را که خود وضع کرده‌اند به درستی اِجرا کنند، بخصوص در موردِ خاص؛ اجرای قانون اساسی، که مادر همه قوانین یک کشور و یک ملت است، نظم و آرامش، امنیت و قانون و امیدواری بیشتر در همه سطوح برقرار می‌شود و با اتکا و توکل به خداوند و تلاش و کوشش و یاری مردم ان‌شاءالله بر همه مشکلات و نارسایی‌ها فائق خواهیم آمد. حضرت
امام صادق (ع) می‌فرمایند: امیدواری به خداوند بهای هر کالای گرانبها و نردبان عزت است.
...0913
چرا اسم پنج مدیر متخلف را برای ملت افشا نمی‌کنید تا مردم بفهمند
چه کسانی بودند؟
...0911
این روزها از آب آشامیدنی گرفته تا مواد خوراکی، پوشاک، ظروف، لوازم خانگی، لوازم نوشت افزار و کتاب آن‌قدر گران شده که تقریبا قدرت خرید مردم مخصوصا طبقه پایین کشور به صفر رسیده به ناچار برای تهیه لوازم خانگی و پوشاک مردم به سمساری‌ها هجوم آورده که آنها هم آن‌قدر گران شده که تنگدستان با ناامیدی
رو به رو گشته‌اند. ادارات سهل‌انگار شده‌اند، کارمندان از نبود بودجه به ناچار به ارباب رجوع
وعده‌های دور و دراز می‌دهند یا با عصبانیت
بر سر خود می‌کوبند، می‌گویند ما از مردم شرمنده هستیم، کاری از دستمان برنمیاد، بودجه نیست، درهم ریختگی بازار، نبود کار، نداشتن درآمد، شیوع بیماری‌های خطرناک گوارشی، نبود دارو، مردم را به افسردگی و بی‌انگیزگی دچار کرده که پیامد آن انبوه طلاق‌ها گشته است.
...0918
از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان وزارت صنعت خواهشمند است که قاطعانه با واردکنندگان و عرضه‌کنندگان دخانیاتی که اقدام به احتکار و گرانفروشی در عرضه دخانیات می‌نمایند برخورد قانونی نمایند چون متاسفانه حسابی از این آب گل‌آلود بحران ارزی اخیر، این واردکنندگان و عرضه کنندگان دخانیات، ماهی
گرفتند!
...0912
سلام. خسته نباشید. واقعا درد دل مردم رو می‌نویسید متشکرم.
...0912
حضرت امام علی (ع)می فرمایند: خوشا بر آن که بر نفس خویش پیروز شود و مغلوب او نگردد و مالک هوای نفسش گردد، نه مملوک او.
...0938

نظر شما