شناسهٔ خبر: 27510286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملکرد تیم ملی تیراندازی کشورمان در نخستین روز از بازی های آسیایی جاکارتا

ملی پوشان تیرانداز کشورمان در نخستین روز از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا درسه رشته میکس تفنگ بادی،میکس تپانچه و اهداف پروازی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به طور رسمی از امروز (یکشنبه)با شرکت ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در بین بازی های امروز تیراندازان کشورمان از ساعت 5:30 صبح امروز در سالن تیراندازی شهر پالمبانگ در سه رشته  میکس تفنگ بادی،میکس تپانچه و اهداف پروازی پا به میدان گذاشتند اما در هیچ یک نتوانستند به فینال صعود کنند.

امروز در نخستین بازی تیراندازان کشورمان در رشته میکس تفنگ بادی ۱۰متر تیم دو نفره ایران با حضور نجمه خدمتی، امیر محمد نکونام در رده هفتم قرار گرفت و از راهیابی به فینال بازماند.

در ادامه این رقابت ها محمد حسین پرورش نیا و علی حافظی، 2 ملی پوش تیرانداز کشورمان  در رشته اهداف پروازی آقایان در رقابتی نزدیک با رقبا به ترتیب با کسب امتیاز های 69 و62 از راه‌یابی به فینال بازی‌های آسیایی این رشته بازماندند و پاکستان، چین تایپه، فیلیپین، هندو چین وتایلند با کسب بیشترین امتیازات راهی فینال شدند.

عملکرد تیم ملی تیراندازی کشورمان در نخستین روز از بازی های آسیایی جاکارتا

 سپیده سیرانی و شیوا فرح پور دو ملی پوش تیراندازی کشورمان  در رشته اهداف پروازی بانوان نیز علی رغم تلاش فراوانی که کردند با کسب امتیاز های 67 و 65 نتوانستند به فینال این رقابت ها برسند وق زاقستان، هندوستان، کره، و چین تایپه ولبنان با کسب امتیازات لازم جواز حضور در فینال را کسب کردند.

عملکرد تیم ملی تیراندازی کشورمان در نخستین روز از بازی های آسیایی جاکارتا

بیشتر بخوانید:

خدمتی: تیراندازی رشته‌ای غیر قابل پیش بینی است 

نتایج کاروان ورزشی ایران در روز نخست بازی‌ها

هشدار وقوع سونامی در اندونزی با ورود بهداد سلیمی/آتش سوزی مشکل بزرگ جاکارتا

ابراهیم برخورداری و هانیه رستمیان تیم دو نفره تپانچه بادی 10 متر ایران نیز در رقابتی نزدیک با رقبا از راه‌یابی به فینال بازی‌های آسیایی این رشته بازماندند و در جایگاه نهم استادند، تیم ایران در بخشی از مسابقه حتی جز 5 تیم نخست قرار گرفت اما در نهایت فینال را از دست داد.
تیم‌های چین، کره‌جنوبی، قزاقستان، ژاپن و ویتنام با کسب امتیازات لازم جواز حضور در فینال را کسب کردند.

عملکرد تیم ملی تیراندازی کشورمان در نخستین روز از بازی های آسیایی جاکارتا

گفتنی است:در بخش دو نفره 5 تیم نخست راهی فینال می‌شوند.در مرحله بعدی مسابقات تیراندازی که از سه شنبه آغاز می‌شود هانیه رستمیان در بخش انفرادی تپانچه 25 متر به مصاف حریفان می‌رود و از آن سو ابراهیم برخورداری در بخش انفرادی تپانچه بادی ۱۰10 متر شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

پایانی بدون فینال برای تیم ملی تیراندازی کشورمان در نخستین روز بازی های آسیایی جاکارتا

نظر شما