شناسهٔ خبر: 27506909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه و شهرسازی لرستان نسبت به اتصال راه‌های اصلی لرستان به استان‌های همجوار اقدام کند

R41450/P1486/S6,72/CT11

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی لرستان باید در راستای اتصال راه‌های اصلی به استان‌های همجوار اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد مرادپور ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدیدراه و شهرسازی استان لرستان که در سالن اجتماعات بانک صادرات خرمآباد برگزار شد اظهار داشت: مدیر جدید، راه و شهرسازی استان را با بدهی در بخش راه و مسکن تحویل می‌گیرد و کارهای انجام نشده نیز زیاد است؛ از طرفی بدهی‌ها باید پرداخت شود و از طرفی وضعیت مالی و اقتصادی خوب نیست بنابراین باید مدیریت منابع داشت و تمرکز بر پروژه‌های اولویت دار باشد.

وی با بیان اینکه باید در راستای اتصال راه‌های اصلی به استان‌های همجوار اقدام شود، افزود: نقاط کوری وجود دارد که باید برطرف شود و اتصالات بین استان‌ها برقرار شود؛ تلاش بر این است استان‌های لرستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، اراک و همدان به عنوان استان‌های هم جوار راه اتصال داشته باشند و در این راستا جلساتی برگزار و نشست استانداران این استانها در لرستان برگزار می‌شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه مشکلی که در استان است بحث شهرسازی است عنوان کرد: در شهرسازی طرح‌هایمان ایراد دارد؛ نظام مهندسی با 10 هزار مهندس مسئولیت طراحی و نظارت را دارد و راه و شهرسازی نقش حاکمیتی و نظارتی را دارد ولی چرا شهرهای ما بدقواره است، توجهی به نماهای شهری نمی‌شود و به زیبایی ساخت و ساز توجهی نداریم.

وی بیان کرد: مشکل چند نقشه‌ای را داریم و در حال حاضر خیلی از طراحی‌ها به شکل سنتی است که باید تلاش شود از این وضعیت خارج و به سمت طرح‌های نو برویم.

انتهای پیام/م

نظر شما