شناسهٔ خبر: 27506651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکواش | لینک خبر

کاپيتان تيم ملي اسکواش: انگيزه زيادي براي موفقيت در بازي هاي آسيايي دارم

کاپيتان تيم ملي اسکواش ايران گفت: در بازي هاي آسيايي جاکارتا بهترين اسکواش بازان قاره آسيا و حتي جهان حاضر هستند، اما با اين وجود انگيزه زيادي براي موفقيت دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سايت رسمي فدراسيون اسکواش، سجاد زارعيان روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشي ايرنا در خصوص شرايط خود براي آغاز بازي هاي آسيايي جاکارتا، گفت: خوشبختانه شرايط خوبي را براي حضور در بازي هاي آسيايي پشت سر گذاشتيم و از روز حضور در دهکده بازيها، مسابقات و تمرينات خود را با جديت دنبال کرديم.
وي ادامه داد: در ديدار اول خود بايد به مصاف حريفي از کره جنوبي بروم که با توجه به آمادگي که از خود سراغ دارم فکر مي کنم بتوانم اين بازيکن را از پيش رو بردارم و راهي مرحله بعد شوم.
کاپيتان تيم ملي اسکواش ايران گفت: در مسابقه دوم بايد به مصاف 'مکس لي' قهرمان آسيا و نفر 13 دنيا از هنگ کنگ بروم که قطعا در اين ديدار کار بسيار دشواري در پيش رو خواهم داشت. مطمئن باشيد در اين مسابقه با تمام توان و فقط براي پيروزي راهي ميدان خواهم شد.
وي تصريح کرد: خوشبختانه شرايط بدني بسيار خوبي دارم و اين باعث شده اميد زيادي به موفقيت در بازي هاي آسيايي داشته باشم. حضور در بازي هاي آسيايي تجربه بسيار گرانبهايي است و اميدوارم بتوانم مردم کشورم را خوشحال کنم.
زارعيان در خصوص امکانات اندونزي در رشته اسکواش اظهار داشت: انصافا کورت هاي اسکواش (زمين بازي) بسيار حرفه اي است و آنها از نظر امکانات اسکواش شرايط بسيار خوبي دارند. در دهکده بازي ها نيز شرايط مساعد است و بدون مشکل کار خود را پيگيري مي کنيم.
هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي به طور رسمي از 27 مرداد تا 11 شهريور ماه امسال در 40 رشته و ٦٧ ماده ورزشي و با حضور بيش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسيايي در جاکارتا، پالمبانگ و حومه جاوه در حال برگزاري است.
ايران هم با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشي در آوردگاه قاره کهن حضور دارد.
برنامه اسکواش ايران در بازي هاي آسيايي جاکارتا به شرح زير است:
انفرادي مردان
چهارشنبه اول شهريور
سجاد زارعيان از ايران – لي سي هيون از کره جنوبي
عليرضا شاملي از ايران – کانگ ساموئل شان از سنگاپور

انفرادي بانوان
چهارشنبه اول شهريور
فرشته اقتداري از ايران – يئونگ ونگ از ماکائو
حديث فرزاد از ايران – آريبادو جميکا از فيليپين

تيمي بانوان
دوشنبه 5 شهريور
ايران - هند

سه شنبه 6 شهريور
ايران – هنگ کنگ
ايران – تايلند

چهارشنبه 7 شهريور
ايران – اندونزي

پنجشنبه 8 شهريور
ايران – چين

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما