شناسهٔ خبر: 27504715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

درخشش دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره نوجوان خوارزمی

گروه فرهنگی ـ دانش‌آموزان لرستانی در مرحله کشوری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی در مشهد مقدس موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

صاحب‌خبر -

درخشش دانش‌آموزان لرستان در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

به گزارش ایکنا از لرستان، نصرالله بازگیران، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز، 28 مرداد در جمع خبرنگاران، گفت: دانش‌آموزان لرستانی شرکت‌کننده در این جشنواره بزرگ علمی، موفق به کسب رتبه های متعدد درشش محور شدند.
وی افزود: در محور آزمایشگاه مریم کاظمی و یکتا ملکشاهی، در محور ادبیات کوثر امیریانی، در محور زبان انگلیسی ستایش بیرانوند و مهرآفرین مرادی و نساء حیدری، در محور پژوهش محمدمهدی عبدی‌بسطامی و محمدحسین ابوالفتحی، در محور دست‌سازه امیر مسعودی و محمد نجفی موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شدند.
یحیی دریکوند، رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: زینب علی‌پور موفق به کسب مقام اول طرح برتر بازارچه و آمنه نامدار رتبه نخست بازارچه را کسب کردند.
وی تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مرحله آموزشگاهی را ۶۵ هزار دانش‌آموز برشمرد و افزود: از این تعداد در نهایت شش گروه یعنی ۱۰دانش‌آموز به مرحله کشوری راه یافتند.
یادآور می‏‌شود، ارتقای دانش مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمینه پژوهش، شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی خلاقیت دانش‌آموزان، کیفیت‌بخشی به فرایند یاددهی یادگیری و کاربردی کردن علم و دانش ازجمله اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی است.

انتهای پیام

نظر شما