شناسهٔ خبر: 27501441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مورینیو: دخیا در سریع ترین زمان ممکن قراردادش را تمدید می کند؛ رسانه ها او را دست کم گرفتند

میلاد وفادار

آقای خاص می گوید که دروازه بان شملاره یک اسپانیا در تئاتر رویاها ماندنی است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ژوزه مورینیو منتظر است تا در آینده ای نزدیک شاهد تمدید قرارداد داوید دخیا با منچستریونایتد باشد.

به گزارش FFT، در سالیان اخیر رئال مادرید یکی از مشتریان ثابت دخیا بود ولی در نهایت کار به جایی رسید که آن ها تیبو کورتوا را از چلسی به خدمت گرفتند. اینک مورینیو پافشاری می کند که دخیا در اولدترافورد می ماند.

قیمت دخیا در بازار امروز صفر است. او بازیکن منچستریونایتد است، در سریع ترین زمان ممکن قرارداد جدیدی امضا می کند، اینجا را دوست دارد و ما هم او را دوست داریم. هم خودش می خواهد بماند و هم ما خواستار ماندن او هستیم پس دخیا در بازار موجود نیست؛ هنگامی که بازیکنی در بازار موجود نباشد، قیمت آن صفر است. 

مورینیو همچنین از ژوزه مندز که با خودخواهی آینده دخیا را تغییر ندارد، قدردانی کرد.

مدیربرنامه او تلاش نکرد تا برای دستیابی به اهداف خود، جنگی به راه بیاندازد و من باید به این خاطر از و تشکر کنم. او به باشگاه و بازیکن احترام گذاشت و خود بازیکن هم همیشه به ماندن رضایت داشت و بنابراین باید به هر سه رکن این جریان آفرین گفت.

در نظر مورینیو، دخیا بهترین است و بهترین باقی می ماند. 

او را با هیچکس عوض نمی کنم. اگر منظورم را درست بفهمید، دروازه بان من همیشه بهترین دروازه بان دنیا است. این جمله را پیش از این وقتی که در باشگاه کوچکی به نام یونیائو لیریا در پرتغال مربیگری می کردم هم گفتم. نمی خواهم بی احترامی یا گستاخی کنم و بگویم (تیبو) کورتوا یا مانوئل نویر خوب نیستند. دروازه بان های خوب زیادی وجود دارند ولی من از دروازه بان تیم خودم راضی هستم. 

آقای خاص در پایان از هجمه ای که پس از اشتباه دخیا مقابل پرتغال در جام جهانی به راه افتاد گفت و دلایل خاص خودش را برای دفاع از دروازه بان تیمش داشت.  

باقی نفرات تیم از انتقادات در امان ماندند چون برای رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید یا سایر تیم ها بازی می کنند. بازیکن بیچاره ای که برای منچستریونایتد بازی می کند، کسی بود که رسانه ها برای تخریب کردن انتخابش کردند ولی داوید قوی تر از این حرف ها است. به خوبی می دانست که مسئولیت حذف اسپانیا به گردن او نیست. او با شرایطی عادی به تیم برگشت و زمانی که در ایالات متحده حضور داشتیم، با جدیتی بیش از همیشه تلاش می کرد.

نظر شما