شناسهٔ خبر: 27486113 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس:

بیلیارد المپیکی می شود

بجنورد- ایرنا- نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: رشته بیلیارد به المپیک می رود و به یقین در المپیک 2024 رشته های زیر مجموعه این فدراسیون بویژه بیلیارد، وارد المپیک می شود.

صاحب‌خبر -

علی اصغر فوادیان شنبه شب در حاشیه نشست مجمع عمومی بولینگ و بیلیارد خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشورهای شرق آسیا از اکنون بر روی بیلیارد کار کرده اند و میزهای بیلیارد وارد مدارس شده است.
وی افزود: این اتفاق باید در شهر بجنورد هم بیفتد زیرا ورود میز بیلیارد به مدارس، زمینه ساز شناسایی استعدادها در این ورزش جذاب خواهد بود.
وی با بیان اینکه رشته های زیرمجموعه این فدراسیون از جذابیت های خاصی برخوردار است گفت: باشگاه داران هم می توانند با تعامل با آموزش و پرورش در شناسایی استعدادها کمک کار ما باشند.
فوادیان اظهار داشت: فدارسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، از فدراسیون های فعال است و در هشت سال گذشته، 93 مدال را در بخش اسنوکر از غرب آسیا و جهان کسب کرده است.
نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس خاطرنشان کرد: این فدارسیون سه مقام قهرمانی جهانی را در پرونده دارد و رنکینگ جهانی در بخش مردان در جایگاه دوم و در بخش بانوان در جایگاه 9 است.
وی گفت: با کمی همت هیات های استان ها، می توانیم این رتبه را ارتقا دهیم.
وی تاکید کرد: خراسان شمالی هم استعدادهای فراوانی در رشته های زیرمجموعه این فدراسیون دارد و امید است با برنامه ریزی ها، به جایگاه خوبی دست یابیم.
بر اساس این گزارش در این مجمع، محسن ابراهیمی به عنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان شمالی انتخاب شد.
7185/ 6042

نظر شما