شناسهٔ خبر: 27485917 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جهان‌اقتصاد | لینک خبر

در نشست عمومی همسران کارکنان با مدیرعامل پالایشگاه هاشمی نژاد عنوان شد؛ استقبال از توان شرکت های دانش بنیان

صاحب‌خبر -

آمنه قدیم پرست
گروه سرزمین ایران

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها موضوع اشتغال فرزندان شان است.
به گزارش جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، سید مجید منبتی در این نشست در پاسخ به این دغدغه افزود: در حال حاضر دانشگاه های نسل سوم ما امروز در حال شکل گیری است و بر اساس خلاقیت و کارآفرینی فعالیت می نمایند. وی اظهارداشت: در پیمان های پالایشگاه کار به پیمانکاران واگذار شده است و اصل اولویت کار ما بحث برون سپاری می باشد.


این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به خلاقیت افراد پیشنهاد می کنیم خانواده های کارکنان و یا فرزندان آنها نسبت به ایجاد شرکت های دانش بنیان اقدام و یا در فن بازار سرمایه گذاری و ایده های خود را به فروش برسانند بنابراین ما از ایده های برتر استقبال خواهیم کرد.
منبتی خاطر نشان ساخت: ما در خصوص توانمند سازی همسران و فرزندان آنان هر کاری از دست مان بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد اما خانواده ها باید توجه داشته باشند که قابلیت های خود را شکوفا نمایند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: سال گذشته سهم شرکت های دانش بنیان در داخل کشور و ارائه خدمات از سوی آنها بالغ بر ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است اما سهم خانواده های کارکنان و فرزندان آنها در استفاده از این بودجه در شهر سرخس چقدر بوده است بنابراین خانواده ها باید به جای اشتغال فرنزدان شان در دستگاه دولتی گاز شهید هاشمی نژاد به فکر ایده های ناب در جهت ایجاد کسب و کارهای نوین باشند.

نظر شما