شناسهٔ خبر: 27474496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس بنیاد غدیر بوشهر:

۶۰ ویژه برنامه عید غدیر در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: ۶۰ ویژه برنامه متنوع عید غدیر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کارگر ظهر شنبه در نشست برنامه‌ریزی مراسم دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در راستای برگزاری با کیفیت و باشکوه برنامه‌های عید غدیر در استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به همکاری نهادهای مردمی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: ۶۰ ویژه برنامه متنوع عید غدیر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

کارگر از بازسازی واقعه غدیر در هشت شهر استان بوشهر  خبر داد و اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این دهه می‌توان به انتخاب کارمندان نمونه و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در ایام جشن غدیر اشاره کرد.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر از برگزاری جشن دهه امامت و ولایت در ۲۷ شهر استان خبر داد و افزود: در روز عید غدیر پنج هزار پرس غذا در مصلای شهر بوشهر توزیع می‌شود.

وی همچنین از پیش‌بینی ضیافت افطار روز عید غدیر در ۱۴ مسجد مرکز استان برای حدود ۵۰۰ روزه‌دار خبر داد و بیان کرد: ۲۸ هزار نسخه خطبه غدیر، سخنان امیرالمومنین(ع) و امام رضا (ع) در مناطق مختلف استان بوشهر توزیع می‌شود.

کارگر از برگزاری مسابقه کتبی پیرامون مباحث خطبه غدیر خبر داد و گفت: انتظار داریم با حضور و مشارکت همگانی شاهد برگزاری باکیفیت ویژه‌برنامه‌های این ایام در نقاط مختلف استان باشیم.

نظر شما