شناسهٔ خبر: 27473235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

از بازیکنانم راضی نیستم/ ذوب‌آهن تیم مظلومی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: 3 هفته است که نتیجه نگرفتیم، باید کاری کنیم که آخر بازی نگوییم حیف شد. من واقعا از بازیکنانم راضی نیستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امید نمازی زاده پس از باخت تیم اش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  3 هفته است که نتیجه نگرفتیم، باید کاری کنیم که آخر بازی نگوییم حیف شد. من واقعا از بازیکنانم راضی نیستم، شما می‌بینید که ما یک فوتبال مدرن و کلاسیک بازی کردیم ولی اگر امتیاز نگیریم فایده ندارد در فوتبال حرفه‌ای باید امتیاز گرفت. چند نفر بعد همین بازی بخاطر خوب بازی کردنمان به من تبریک گفتند. تبریک گفتن فایده  ندارد در فوتبال باید گل زد. در 10 دقیقه به خاطر عدم تمرکز بازیکنان‌مان بازی را باختیم.

وی افزود: در  10 دقیقه تمرکز نداشتیم و بازی  را باختیم. در جام‌جهانی مشاهده کردید که آلمان  تیم قهرمان  جهان هم تمرکز نداشت و حذف شد. باید دنبال این موضوع باشیم که روی تمرکزمان کار کنیم و مطمئن باشید که تیم ما دیگر بی‌‌جهت این‌طور امتیاز از دست نمی‌دهد. از این به بعد یک تیم مقابل ما باید فوتبال بهتری بازی کند تا برنده باشد و بیشتر از ما بجنگد تا امتیاز بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به قضاوت داور در این مسابقه خاطر نشان کرد: در فوتبال حرفه‌ای داور اشتباه می‌کند و مربی هم می تواند برای دفاع از حق تیم اش نسبت به اشتباهات داور اعتراض کند. ما هم حق تیم‌مان را می‌خواهیم. من همیشه گفتم  باید اینقدر خوب باشیم که هر چقدر هم داور اشتباه می‌کند هیچ تاثیری در نتیجه و عملکرد ما نداشته باشد.

نمازی‌زاده با اشاره به 10 نفره شدن تیم اش تاکید کرد: بعد از 10 نفره شدن از اشتباهات خودمان ناراحت بودیم و با انرژی بیشتری بازی را اداره کردیم. نفراتی که در حمله شرکت کردند بیشتر بودند. مشکلی که در 2 هفته گذشته داشتیم این بود که با نفرات کمی در حمله شرکت می‌کردیم. سپاهان هم  یک مقدار عقب نشست و  ما هم  فوتبال خوب و  باقابلیتی انجام دادیم و توانستیم توپ را روی زمین بچرخانیم و بچه‌ها هم به خودشان آمدند.

وی با اشاره به مظلوم بودن تیم ذوب آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم مظلومی است. امشب به نظر من حق ما نبود که کارت قرمز بگیریم. در 2 بازی قبل شاید تجربه کم بازیکنان‌مان بود ولی امشب حق‌مان اخراج نبود.  آن خطایی که روی فخرالدینی شد و امشب داور خطا نگرفت باید دلیلش را از داور بپرسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص جذب بازیکن یادآوری کرد: به دنبال جذب بازیکن هستیم و بازیکن به درد بخور به تیم می آوریم. از بازیکنان جوان تیم مان استفاده می کنیم تا آن ها هم تجربه کسب کنند.

د/ 2

 

نظر شما