شناسهٔ خبر: 27463261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ - اندونزی؛

آزادکاران ملی‌پوش ایران از فردا به میدان می‌روند

تیم ملی کشتی آزاد ایران از صبح فردا یکشنبه با حضور پنج نماینده، پیکارهای خود را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی آزاد ایران پنجشنبه شب برای حضور در بازی های آسیایی راهی جاکارتا اندونزی شد تا از صبح روز فردا یکشنبه با پنج نماینده، کار خود را در این پیکارها آغاز کند.

طبق برنامه مسابقات کشتی بازیهای آسیایی، مصاف مدعیان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در روز ۲۸ مرداد و رقابت‌های وزن ۱۲۵ کیلوگرم روز ۲۹ مردادماه برگزار می شود. همچنین مراسم وزن کشی این مسابقات نیز ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی در روز مسابقات و مراسم قرعه کشی ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح به وقت محلی روز قبل از مسابقات انجام خواهد شد.

مسابقات کشتی بازیهای آسیایی از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۱ به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی ۲ تشک برگزار خواهد شد. اختلاف ساعت تهران با جاکارتا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۳ به وقت جاکارتا ۱۰:۳۰ به وقت تهران است.

رقابت های کشتی بازی های آسیایی امسال نسبت به دوره قبلی با یک تغییر در اوزان همراه است، بطوریکه یک وزن از هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی کم شده و این رقابتها به جای هفت وزن در شش وزن که اوزان المپیکی هستند پیگیری می شود.

ترکیب تیم اعزامی ایران به این مسابقات به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: رضا اطری (برنز آسیا)
۶۵کیلوگرم: مهران نصیری
۷۴کیلوگرم:‌ مصطفی حسین خانی (برنز جهان- قهرمان آسیا)
۸۶کیلوگرم: حسن یزدانی (قهرمان المپیک و جهان)
۹۷کیلوگرم: علیرضا کریمی (برنز جهان - قهرمان آسیا)
۱۲۵کیلوگرم: پرویز هادی (قهرمان آسیا و بازی های آسیایی)
سرمربی: رسول خادم
مربیان: محمد طلایی، اکبر دودانگه، حسین نقیبی
مدیر فنی: مجید ترکان
متخصص تغذیه: رامین امیرساسان

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازی ها حضور خواهد داشت.

نظر شما