شناسهٔ خبر: 27462532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پینگ پنگ بازان ایران در باکو اردوی مشترک برگزارکردند

باکو – ایرنا - اردوی مشترک تیم های تنیس روی میز رده سنی زیر 10 سال ایران و جمهوری آذربایجان روز های 20 الی 26 مرداد ماه جاری در باکو برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، کاروان ورزشی کشورمان متشکل از هشت ورزشکار به سرمربیگری امیر عمیدی به این اردوی مشترک در پایتخت جمهوری آذربایجان پیوستند .
عمیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز رضایت از نتایج ورزشکاران ایران در این اردوی مشترک، اظهار داشت : اعضای تیم کشورمان را در یک مرحله استعداد یابی و سه مرحله اردو انتخاب کردیم .
وی با اشاره به این که این اردوی مشترک بر اساس توافقات دوجانبه فدراسیونهای تنیس روی میز ایران و جمهوری آذربایجان برگزار شده است، افزود : با پنج پینگ پنگ باز پسر و سه دختر و در مجموع هشت ورزشکار به این اردوی مشترک پیوستیم و از نتایج آن خیلی راضی ماندم و بخصوص پسرها به خودباوری رسیدند.
عمیدی اظهار داشت : در این اردو نارسایی های ورزشکاران دختر را شناسایی و ایرادهای در این زمینه را با مربیان آنها هماهنگ می کنیم ولی بطور کلی ورزشکاران کشورمان خیلی خوب بازی کردند.
وی افزود: تیم پسرهای کشورمان در بازی های تیمی در قالب این اردو توانستند تیم های ' آ ' و 'ب' جمهوری آذربایجان را شکست دهند.
سرپرست تیم اعزامی کشورمان به اردوی مشترک جمهوری آذربایجان گفت : این اولین بازی بین المللی و یک تجربه خوبی برای ورزشکاران حاضر کشورمان در این اردو بود.
عمیدی با اشاره به این که از این سفر تجارب خوبی کسب کرده و شناخت بیشر از بچه های حاضر داشت و برنامه ریزی های لازم بر این مبنا انجام خواهد گرفت، افزود : سال آینده یک نفر از میان انها یعنی یک دختر و یک پسر برای بازی های آسیایی و جهانی انتخاب می شود.
وی افزود :اردوهای مشترک در ایران و جمهوری آذربایجان با حضور ورزشکاران دو کشور و این ارتباط متقابل باعث تحکیم دوستی و روابط فرهنگی و ورزشی دو جانبه می شود.
وی خاطرنشان کرد : سه ماه پیش نیز اردوی چند جانبه با حضور از جمله جمهوری آذربایجان در ایران برگزار شد و در قالب آن یک کارگاه آموزشی مشترک برای مربیان با حضور نمایندگان جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، قرقیزستان و ارمنستان برگزار شد.
خاورم ** 337*1049

نظر شما