شناسهٔ خبر: 27460644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دفاع امری از وضعیت اوزیل در آرسنال

سرمربی آرسنال به دفاع از عملکرد مسوت اوزیل در تیمش پرداخت و پیش بینی کرد او در بازی برابر چلسی به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، تیم فوتبال آرسنال در هفته‌ دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس باید به مصاف چلسی برود. توپچی‌های لندن در بازی نخست خود با دو گل به منچسترسیتی باخت. در این بازی مسوت اوزیل نمایش ضعیفی داشت و مورد انتقاد قرار گرفت.

اونای امری، سرمربی آرسنال با دفاع از ستاره آلمانی تیمش گفت‌: اوزیل بازیکن حساسی است. البته که من هم انتظار زیادی از او دارم. با این حال من مطمئن هستم که به زودی با عملکرد خوب خود پاسخ منتقدانش را خواهد داد. اوزیل، بازیکنی است که دوست دارد راحت توپ به دستش برسد. او یک شماره "۱۰" خیلی خوب برای هر تیمی است. با این حال اوزیل از نظر دفاعی ضعف‌هایی دارد که باید پوشانده شوند. همه بازیکنان باید در دفاع کمک کنند. از نظر من او مشکل خاصی ندارد و  شانس زیادی برای تقابل با چلسی دارد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در پایان صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: هواداران باید وضعیت تیم را درک کنند و  به ما زمان دهند. نیاز داریم که  با گذشت زمان شناخت هر چه‌ بیشتری از تیم به دست بیاوریم. تازه هفته‌ دوم است و بازی‌های زیادی را پیش رو داریم و من مطمئن هستم که شرایط ما از این هم بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما