شناسهٔ خبر: 27457364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول مسابقات سازمان لیگ:

حواشی شهرآورد اصفهان فوتبالی بود/ توضیح درباره تقسیم‌بندی جایگاه

اصفهان- مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: حواشی شهرآورد اصفهان فوتبالی بود و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فتاحی شامگاه جمعه پس از شهرآورد فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به عملکرد داوری دیدار سپاهان و ذوب‌آهن و انتقاداتی که از بی‌توجهی داور وسط به داور چهارم مطرح می‌شود، اظهار داشت: من نمی‌دانم برخی از کجا این موضوع را مطرح می‌کنند؟! زیرا آنها یک تیم هستند که با یکدیگر تقسیم وظیفه می‌کنند و ما نمی‌توانیم در کار آنها دخالت کنیم.

وی با بیان اینکه حواشی شهرآورد اصفهان فوتبالی بود، تصریح کرد: در فوتبال برد و باخت وجود دارد و به طور قطع هر جا اینگونه باشد، حاشیه‌های مختلفی به همراه دارد. خوشحالم که این بازی خیلی خوب برگزار شد و حاشیه‌های موجود در آن هم فوتبالی بود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: به هر حال ممکن است در بازی پرخاش‌هایی هم صورت گرفته باشد اما این موضوعات در حیطه اختیارات کمیته داوران است و موضوعات، کاملاً فوتبالی بود.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی امروز ورزشگاه‌ها هستند، بیان داشت: به هر حال باید تلاش کنیم که مشکلات ورزشگاه‌ها کاهش پیدا کند و مردم نیز از خشونت و فحاشی بپرهیزند تا فوتبال کشور رشد کند.

فتاحی با اشاره به تقسیم جایگاه هواداران این بازی اضافه کرد: قرار بود که جایگاه هواداران به صورت مساوی بین دو تیم تقسیم شود اما زمانی که هواداران ذوب‌آهن نتوانستند ظرفیت خود را پر کنند، مجبور شدیم که جایگاه را در اختیار دیگر هواداران قرار دهیم و این موضوع در مسابقات جام جهانی نیز طبیعی بود.

نظر شما