شناسهٔ خبر: 27456444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در نشست شورای اداری:

طرح های نوین سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر کلید می خورد

صاحب‌خبر - مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح های نوین سازمان تامین اجتماعی را بصورت پایه ای با آموزش کارفرمایان و نماینده بیمه ای شرکت ها با برگزاری همایش هایی در سال جاری کلید خواهیم زد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛ یونس خسروانی اظهار داشت: طرح های نوین سازمان تامین اجتماعی با تجمیع شماره های بیمه در کل کشور در سال ٩۶ آغاز و در سالجاری با پیاده سازی طرح تجمیع مشخصات کارفرمایان و همایش های آموزشی و ارتقای خدمات الکترونیک ادامه خواهد داشت.
اجرای طرح تجمیع مشخصات کارفرمایان در سازمان تامین اجتماعی
وی بیان داشت: طرح تجمیع مشخصات کارفرمایان و نام نویسی متمرکز کارگاه ها و پیمان ها در سازمان تامین اجتماعی اجرا خواهد شد.
یونس خسروانی در جلسه شورای اداری استان گفت: در این طرح، مشخصات شرکت ها و پیمانکاران از قبیل اعضا، آدرس و مشخصات الکترونیکی کارفرمایان حقیقی و حقوقی در این سامانه ثبت خواهد شد و کارفرمایان می توانند بصورت آنلاین از روند رسیدگی به پرونده های خود مطلع شوند.
افتتاح کارگزاری تامین اجتماعی شعبه برازجان
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته، کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در دشتستان افتتاح می شود.یونس خسروانی اظهار داشت: مجوز ایجاد کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شعبه برازجان از سوی سازمان مرکزی دریافت شده و مراحل تاسیس آن در حال انجام است.وی ادامه داد: این کارگزاری احتمالا در هفته دولت افتتاح خواهد شد که با افتتاح آن از حجم شلوغی مخاطبان سازمان در شعبه برازجان کاسته خواهد شد.مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد:  در این کارگزاری ها خدمات تامین اجتماعی ارایه می شود که این خدمات به صورت مرحله به مرحله به کارگزاری ها واگذار می شود.

نظر شما