شناسهٔ خبر: 27430799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار خراسان رضوی بر حذف واسطه ها از بازار

باید همه تلاش خود را برای نزدیک کردن تولید به بازار و حذف واسطه ها انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللیتاکید استاندار خراسان رضوی بر حذف واسطه ها از بازار صنعت، معدن و فلزات در مشهد گفت: یکی از مشکلات اساسی بازار و اقتصاد، فاصله بین تولید و مصرف کننده واقعی است لذا هر چه این فاصله کاهش یابد هم تولید کننده و هم مصرف کننده بیشتر سود می برد.

علیرضا رشیدیان افزود: شوکی که دلار به بازار اقتصادی ما وارد کرد واقعی نبود اما تاثیر خود را در به هم ریختگی شرایط اقتصادی داشت و امروز برای رسیدن به تعادل مناسب نیازمند همکاری تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستیم.

وی گفت: دولت در این زمینه تلاش می کند همگام و هماهنگ با بخش خصوصی مداخله کند.

رشیدیان  با اشاره به برگزاری 2 نشست با بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و صاحب نظران استان طی روزهای اخیر افزود: تلاش می شود از طریق کار هماهنگ بین تولید کنندگان و بازار به وضعیت متعادل در تامین سرمایه، تولید، اشتغال، صادرات و توزیع دست یابیم.

وی با اشاره به شرکت بیش از 60 تولید کننده مطرح در نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد، این نمایشگاه را فرصت مغتنمی برای فعالان این عرصه دانست و از دست اندرکاران مرتبط خواست از این نمایشگاه دیدن کنند.

نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات که دیروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت تا 28 مرداد دایر است.

نظر شما