شناسهٔ خبر: 27426722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه خمین:

تبعیت از فرمایشات رهبری توطئه های دشمن را به شکست می کشاند

خمین- امام جمعه خمین گفت: ولایتمداری، تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری مسئولان و مردم، قطعا توطئه های دشمن را با شکست مواجه می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای امام خمینی( ره) شهرستان خمین، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود بر سه اصل مبازه با فساد، عدم مذاکره با دشمن و ترس دشمن از جنگ با ایران اشاره کرد که باید مورد توجه مردم و مسئولان داخلی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد، ایجاد اعتماد عمومی در جامعه نسبت به دستگاه ها و نهادهای دولتی و دستگاه قضایی در گرو برخورد قاطع و جدی با مجرمان و عدم تزلزل در این زمینه است.

امام جمعه خمین با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن باید تداوم یابد تا پرچم انقلاب و نظام اسلامی به دست صاحب اصلی خود برسد، گفت: از تاکیدات و سخنان ارزشمند امام خمینی(ره) که در عصر حاضر باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد حکومت بزرگ اسلامی توسط بسیجیان جهان اسلام است.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: امروز ایران اسلامی کانون تشیع و جهان اسلام است و با تشکیل حکومت اسلامی و انقلابی در برابر زیاده خواهی جنایت کاران ایستاده و دشمن نیز هدف اصلی خود را مبارزه با آموزه های دینی اسلام در ایران قرار داده است، ایستادگی و مقاومت در این مسیر توطئه و نقشه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

خطیب جمعه خمین با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور خاطر نشان کرد: آزادگان سمبل ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و سندهای زنده انقلاب اسلامی هستند که باید مورد حفظ و حراست قرار گیرند.

وی ضمن اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع)، شهادت حضرت مسلم و شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در سال ۶۶، بیان کرد: راه شهدا و ایثار و از خودگذشتگی تا زمانی که جنایتکاران در عالم هستند ادامه خواهد داشت و امروز باید با هوشیاری و بصیرت حق شهدا در برابر دشمنان ادا شود.

امام جمعه خمین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع) و بزرگان، در اسلام هیچ بنایی ارزشمندتر از بنای نهاد خانواده در نزد خداوند متعال نیست.

نظر شما