شناسهٔ خبر: 27425147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دختران فوتبال زیر 16 سال فردا استارت می‌زنند

تیم ملی فوتبال زیر 16 سال دختران ایران از فردا (شنبه) اردوی آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

دختران فوتبال زیر 16 سال فردا استارت می‌زنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال زیر 16 سال دختران ایران از فردا وارد مرحله جدیدی از اردوهای آماده‌سازی خود خواهند شد تا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

بر این اساس کادر فنی تیم ملی دختران ایران 26 بازیکن را از استان‌های مختلف کشور فراخوانده است تا در این اردو حضور داشته باشند. شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال ایران، نفرات زیر را به این مرحله از اردو دعوت کرده است:

زهرا کیانی- شقایق معتمدی- آناهیتا ابوالحسنی از اصفهان، سارا دیدار-مریم سلیمان پور-مهدیه محمدزاده-هلیا پیلتن-فاطمه سرورزاده و شرمین افخمی از خراسان رضوی، محدثه دلفی و نازنین دواتگر از آذربایجان شرقی، زینب اسماعیلی و هانیه تنکابنی از مازندران،بیتا ابراهیمی از کردستان، نگین زندی و رقیه جلال نسب از خوزستان، هستی حسینی و لیلی نجاتی از گلستان، مریم صفا راستگو، فاطمه راستگو و زهرا جوانمردی از فارس، مونا ثریا بین و سیده زهرا معصومی از گیلان، مریم عباسی و زینب عباسپور از تهران،نرگس طاهری از لرستان.

نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ایران عصر امروز خود را در کمپ تیم‌های ملی فوتبال به کادر فنی معرفی خواهند کرد. اردوی دختران ایران از صبح فردا (شنبه) آغاز خواهد شد و تا 30 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

آغاز تمرینات تیم فوتبال زیر 16 سال

نظر شما