شناسهٔ خبر: 27423682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اطمینان خاطر امری به دروازه بان تیمش

اونای امری به پتر چک اطمینان خاطر داد که او همچنان دروازه بان شماره یک تیمش خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، پتر چک دروازه بان آرسنال در هفته نخست برابر منچسترسیتی نمایش خوبی نداشت و همین باعث شد انتقادات زیادی درباره عملکرد او مطرح شود. 

اونای امری سرمربی آرسنال هنوز به توانمندی های دروازه بان تیمش باور دارد. او با حمایت از پتر چک گفت: من کاملا از عملکرد چک راضی هستم. او دروازه بان باتجربه ای است و کیفیت بالایی هم دارد و به خوبی می‌تواند به ما کمک کند. چک دروازه بان مهمی برای ماست و می تواند خیلی خوب به ما کمک کند. هم چک و هم برند بنو دو دروازه بان خوب برای ما هستند که در طول فصل از آنها استفاده خواهیم کرد. ما به چک باور داریم و او همچنان دروازه بان شماره یک تیم ما خواهد بود. 

سرمربی توپچی های لندن در ادامه صحبت های خود گفت: ما در تیم خودمان تاکید داریم که بازیکنان ثبات داشته باشند و قضاوت ما درباره بازیکنان به یک یا دو بازیکن خلاصه نمی شود بلکه ما فصل را برای سنجیدن بازیکنان خودمان ملاک قرار می دهیم.

آرسنال باید در این فصل در رقابت های لیگ اروپا حاضر باشد. این تیم فصل گذشته از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند و همین باعث شد تا ونگر بعد از ۲۲ سال از هدایت این تیم برکنار شود.

انتهای پیام

نظر شما