شناسهٔ خبر: 27417989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرآورد اصفهان ، همیشه نمونه+فیلم

امیرقلعه‌نویی: این هفتمین تجربه دربی من است و خارج از فضای مسابقه همیشه مسابقات دربی اصفهان فضایی اخلاقی و حتی معنوی خوب بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال در نشست خبری پیش از دربی نصف‌جهان گفت: شهرآورد اصفهان همیشه نمونه بوده و کاهش قیمت بلیت و نصف کردن ورزشگاه نشان می‌دهد که فرهنگ در اولویت است و امیدوارم همه از بازی لذت ببرند.
امیر قلعه‌نویی با اشاره به اینکه این هفتمین تجربه دربی من است و خارج از فضای مسابقه همیشه مسابقات دربی اصفهان فضایی اخلاقی و حتی معنوی خوبی بوده که به آن افتخار می‌کنم و در بیشتر مواقع هم برنده داشته است.
وی با با ابراز خوشنودی از اینکه به سپاهان، تیمی که به آن علاقه داشته آمده گفت: من تیم دوم را تحویل دادم و تیم چهاردهم را تحویل گرفتم که فقط و فقط به خاطر مردم و هواداران سپاهان آمدم.
قلعه نویی افزود: شرایط تیمی خوبی داریم و در دوبازی که پیروز نشدیم، لیاقت داشتیم و در بازی با پیکان مشکلات داوری هم موثر بود ولی در بازی فردا نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن را می‌شناسیم و هدف ما این است که خط هافبک آنها را از کار بیندازیم چون دو بازیکن فانتزی در این خط دارند و در مجموع امیدوارم بازی خوبی باشد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و جالب است سرمربیانی که با ما بازی می‌کنند، می‌گویند قلعه‌نویی بازی مستقیم انجام می‌دهد درحالی که اگر نگاهی به مالکیت توپ کنند، خودشان متوجه می‌شوند.
قلعه‌نویی با بیان اینکه مالکیت توپ ما در همه مسابقات خوب است و در همه آمارها از حریفات برتر هستیم افزود: در بازی فردا یک بازی هجومی به نمایش میگذاریم و من هرکجا باشم دوست دارم هجومی بازی کنم.
وی افزود: رسول نویدکیا قبلا شاگرد من بوده و معتقدم به حقش در فوتبال نرسید و هرچه زودتر برگردد، خیلی از مشکلات ما حل می‌شود و فکر می‌کنم دوماه زمان نیاز داشته باشد تا به شرایط ایده‌آل برگردد.
قلعه نویی گفت: نباید به مسائل قومیت‌هایی که اصلا مناسب نیست ، وارد شویم و در زمان دفاع مقدس بسیاری از استان‌های ما درگیر جنگ شدند ولی شهدای ما از همه‌جای ایران بودند و متاسفانه در چند روز اخیر برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است تا ایران را دچار مشکل کند.
وی با تاکید بر شفاف کردن قراردادهای سپاهان گفت: من برای چندمین بار این موضوع را مطالبه می‌کنم و بودجه قراردادهای سپاهان حدود 24 میلیارد تومان است؛ باشگاه سپاهان90 پرسنل دارد و بیش از70 تیم دارد درحالیکه کل بودجه باشگاه 40 میلیارد است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هرکسی می‌خواهد صعود کند ، اسم امیر قلعه‌نویی را می‌برد که اشکالی هم ندارد؛ سپاهان و ذوب‌آهن در فصل گذشته در رده‌های پایه چندین عنوان قهرمانی کسب کرده و این مسائل همه جا هست و هزینه‌هایی که رئال و بارسلونا هم انجام می‌دهند با هزینه اتلتیکو هم برابر نیست و این مسائل همه جا هست.
قلعه نویی در مورد 823 امتیازی که در لیگ برتر به دست آورده هم گفت: به جز دو فصلی که در سپاهان بودم در قبل، همیشه با مشکلات زیادی روبرو بودیم و زمانی که در تیم ملی بودم، فوتبال‌مان در شرایط خوبی قرار داشت و این درحالی بود که فدراسیون تعلیق بود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2509819" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2204805/2509819?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما