شناسهٔ خبر: 27417325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه خمین:

غفلت مسئولان و مردم مهمترین ابزار تحقق اهداف دشمن است

خمین- امام جمعه خمین گفت: غفلت مسئولان و مردم مهمترین ابزار تحقق اهداف دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است و امروز بیش از هر زمان باید هوشیارانه عمل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خمین اظهار کرد: در شرایط کنونی دشمن درصدد است از طرق مختلف باورهای دینی جوانان جامعه ما را از بین ببرد و غفلت در این زمینه مهمترین ابزار دشمن برای رسیدن به این هدف است.

امام جمعه خمین ادامه داد:  کشور ایران دارای ظرفیت های بسیاری از جمله نیروی انسانی جوان و فرهیختگان و نخبگان است و بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و کارآمد بر رفع مشکلات موجود قطعا کارساز و اثرگذار خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی قدرت و اقتدار بسیار در طول چهل ساله عمر خود به دست آورده و در مجموع دستاوردهای فراوان داشته است، ادامه داد: دشمن قدرتمندی و اقتدار این نظام را درک کرده است و قصد ندارد وارد جنگ نظامی شود، اما از روش های مختلف هجمه به نظام اسلامی را دنبال می کند.

امام جمعه خمین با اشاره به اینکه دشمن باید بداند جمهوری اسلامی دیگر هرگز وارد مذاکره با آنها نخواهد شد، تصریح کرد: امروز ضروری است که مسئولان تلاش کنند تا با مدیریت راهبردی و هوشمندانه در امور، فساد اقتصادی از میان برداشته شده و مشکلات موجود در این حوزه حل و فصل شود.

نظر شما