شناسهٔ خبر: 27416984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محور سبزوار - اسفراین 2 بانده می‌ شود

وزیر راه و شهرسازی گفت : دوبانده شدن محور سبزوار به اسفراین در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عباس آخوندی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح دو بانده شدن محور سبزوار ـ محور سبزوار به اسفراین دوبانده می‌ شوداسفراین گفت : طول جاده سبزوار به اسفراین حدود 110 کیلومتر است که یکی از درخواست‌ های نمایندگان  دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی دوبانده شدن این محور است.
وی افزود : با توجه به احداث کارخانه‌ های صنعتی بزرگ مانند فولاد و جمکو سبزوار در حاشیه این جاده و تردد روزانه حدود 300 دستگاه کامیون حامل مواد معدنی در کنار تردد سایر وسایل نقلیه حجم بار ترافیکی زیادی را ایجاد کرده است که دو بانده شدن این محور در کاهش بار ترافیکی و تصادفات جاده‌ای تاثیر به سزایی دارد.
وزیر راه و شهرسازی گفت:  هم اکنون طرح در مرحله مطالعات قرار دارد که اجرای این طرح نیاز به اعتبارات ویژه‌ ای نياز دارد و با توجه به نیازهای منطقه در اولویت اجرا قرار خواهد گرفت.
آخوندی با اشاره به جاده ارتباطی رحمت‌آباد و شفی‌آباد گفت: طول این جاده 23 کیلومتر است که 17 کیلومتر آن زیر سازی و  مابقی در انتظار اختصاص اعتبارات است، با تکمیل این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی، ارتباط بین 2 شهر سلطان آباد و جوین نیز فراهم می‌شود و زمان تردد مسافران این دو شهرستان نیز کاهش جدی خواهد یافت.

نظر شما