شناسهٔ خبر: 27414017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دودمان جای خود را به دهقانی داد/ تکیه دستغیب به صندلی ریاست برای بار دوم

در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، سید احمدرضا دستغیب به عنوان رئیس این شورا برای سال دوم مشخص شد و در جایگاه منشی دهقانی به جای دودمان آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سیروس پاک فطرت، عضو شورای اسلامی شهر شیراز که امروز (25 مرداد) در جلسه تعیین هیئت رئیسه جدید شورا، اعلام کاندیداتوری کرده بود، هنوز نامزد ریاست نشده بود، در حین توزیع برگ تعرفه، انصراف داد.

 

سید احمدرضا دستغیب و نوذر امامی به رقابت پرداختند و در پایان با نتیجه هشت بر پنج از 13 رای، دکتر سید احمدرضا دستغیب، نوذر امامی را شکست داد و برای بار دوم به عنوان رئیس این شورا معرفی شد.

 

ابراهیم صبوری، سیروس پاک فطرت و لیلا دودمان نامزدهای نایب رئیسی این شورا بودند که در پایان ابراهیم صبوری با هفت رای به عنوان نایب رئیس شورا مشخص شد، لیلا دودمان در این بخش 6 رای داشت و سیروس پاک فطرت در این بخش تنها یک رای آورد.

 

برای منشی اول شورا تنها سولماز دهقان کاندیدا شد که با 12 رای به عنوان منشی اول شورا مشخص شد و یک رای هم ممتنع بود.

 

همچنین برای منشی دومی شورا قاسم مقیمی هم تنها کاندیدای این بخش بود که با 10 رای به عنوان منشی دوم این شورا مشخص شد و سه رای ممتنع بود.

 

سینا بنی زمانی و نواب قائدی برای تصدی پست سخنگویی این شورا به رقابت پرداختند که در پایان با رای به عنوان دکتر قائدی با هفت رای به عنوان سخنگو معرفی شد و بنی زمانی در این بخش 6 رای آورده بود.

 

در ادامه نوذر امامی با 12 رای و یک رای ممتنع به عنوان خزانه دار معرفی شد.

 

 

نظر شما