شناسهٔ خبر: 27413078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

درگيري شديد پوگبا- مورينيو؛ اميدواري بارسلونا (عکس)

با افزايش تنش ميان پل پوگبا و ژوزه مورينيو، احتمال جدايي ستاره فرانسوي افزايش يافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "روزنامه نود "، روابط ميان پل پوگبا و مورينيو هرگز مساعد نيست و نشريه سان در گزارشي اختصاصي به مشاجرات لفظي بين اين 2 پرداخته است. ترديدي وجود ندارد که پل پوگبا خواهان انتقال به بارسلوناست و در اين ميان مينو رايولا تلاش زيادي براي نهايي کردن اين انتقال و اقناع باشگاه منچستريونايتد براي صدور مجوز جدايي هافبک فرانسوي دارد که اين موضوع باعث ناراحتي مورينيو شده است.

 

 

سرمربي پرتغالي سعي داشت با دادن بازوبند کاپيتاني در ديدار هفته اول برابر لسترسيتي به پل پوگبا و تمجيد از عملکرد او، شرايط را عادي سازد اما پوگبا بعد از بازي پيغام مبهمي داده و مدعي شد برخي صحبت ها را نمي توان گفت که اين جمله باعث ناراحتي آقاي خاص و تشديد درگيري شده است.

 

ژوزه مورينيو از هافبک 26 ساله خود خواسته شکايات و نارضايتي هاي خود را به خودش گفته و با مطبوعات در ميان نگذارد و اگر تقاضايي براي جدايي و انتقال به بارسلونا دارد آن را رسما مطرح کند اما پوگبا در پاسخ گفته اگر مورينيو حرفي دارد بهتر است آن را به مينو رايولا، وکيل جنجالي هافبک فرانسوي انتقال دهد.

 

حدود 2 هفته تا پايان بازار نقل و انتقالات در اسپانيا باقي مانده و پل پوگبا علاقه زيادي دارد تا در همين تابستان راهي بارسلونا شود. رابطه پر تنش با مورينيو باعث مي شود اين ستاره فرانسوي نتواند تمام پتانسيل خود را در ترکيب يونايتد به معرض نمايش بگذارد و تفاوت عملکرد او در ترکيب تيم ملي فرانسه و منچستر مويد همين ماجراست.

 

 

مورينيو بعد از پايان جام جهاني مسئوليت اين تفاوت نمايش را گردن پوگبا انداخته و مدعي شد خود او بايد متوجه شود دليل اين تفاوت چيست و اين مصاحبه ها، درگيري ميان طرفين را تشديد کرده است.

 

اگرچه ديروز باشگاه بارسلونا اعلام کرد بعيد است در تابستان امسال پوگبا راهي نوکمپ شود، اما امکان ادامه همکاري با توجه به رابطه نامساعد پوگبا و مورينيو به راحتي ميسر نيست و حالا آبي اناري ها بيشتر از هميشه اين فرصت را دارند تا با تلاش مجدد، مقدمات حضور ستاره فرانسوي را در لاليگا فراهم کنند.

نظر شما