شناسهٔ خبر: 27402813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید 2-4 اتلتیکو مادرید؛ پیروزی با شکوه روخی بلانکوس برابر حریف پنج ستاره

میلاد وفادار

تقابل تیم های مادریدی در تالین، با پیروزی اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:30 به وقت ایران در استونی به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

تاریخ و زمان برگزاری: چهارشنبه 15 آگوست 2018 | 25 مرداد 1397

تورنمنت: سوپر جام اروپا

داور: سیمون مارسینیاک

گلزنان: بنزما (27) و راموس (63) برای رئال مادرید | کوستا (1 و 79) و سائول (98) و کوکه (104) برای اتلتیکو مادرید

ترکیب ابتدایی و مروری بر جریان بازی

بازی با برتری محسوس اتلتیکو مادرید شروع شد و نقطه اثبات آن هم گل ثانیه 52 دیگو کوستا بود. پس از گل اتلتیکو پا پس نکشید و تلاش کرد تا توپ را در نیمه زمین حریف نگه دارد؛ آن ها برخلاف عادت شان، دفاع را از زمین حریف آغاز کرده بودند. در این میان سرخیو راموس مامور یارگیری کوستا بود و چند باری با این مهاجم برخورد داشت. در دقیقه 18 سانتر مارسلو با والی آسنسیو همراه شد اما اوبلاک واکنش سریعی داشت و توپ را مهار کرد. در دقیقه 30 شاگردان لوپتگی می توانستد روی حرکت پا توپ آسنسیو از سمت چپ به گل دوم هم دست پیدا کنند اما ضربه پای راست این بازیکن در حالتی نا متعادل، با اختلاف اندکی از کنار دروازه اوبلاک به بیرون رفت. برتری رئال مادرید چند دقیقه ای ادامه داشت تا این که توپ ارسالی کوکه ار روی نقطه کرنر، در دقیقه 38 با ضربه سر گودین در اختیار ناواس قرار گرفت.

سرخیو راموس- دیگو کوستا- رئال مادرید- اتلتیکو مادرید

همچون نیمه نخست، اتلتیکو نیمه دوم را هم خوب شروع کرد. از آن سو گرت بیل نقطه اتکای رئال مادرید در ضد حملات شده بود. در دقیقه 57 شاهد یک تعویض برای هر دو تیم بودیم؛ آسنسیو جای خود را به مودریچ داد و در آن طرف کوریا به جای گریزمان وارد زمین شد. در ادامه اتلتیکو توپ را در اختیار داشت ولی بیش از حد عقب نشسته بود. حملات دو تیم در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی راهی دو وقت اضافه 15 دقیقه ای شد.

در نیمه اول از وقت های اضافی، روال کار تغییر کرد و رئال تیم برتر دقایق ابتدایی بود. پس از گل سائول، لوپتگی به عنوان آخرین تعویض خود، بورخا مایورال را به جای تونی کروس به زمین فرستاد اما طولی نکشید که گل چهارم هم از راه رسید. تعویض کوستا با خیمنز نشان داد که سیمئونه برای نیمه دوم از وقت های اضافی تنها به دفاع از داشته های تیمش فکر می کند. از آن سو رئالی ها برای رسیدن به گل، چاره ای جز رو آوردن به سانتر از جناحین نداشتند.

شرح گل ها

رئال مادرید 0-1 اتلتیکو مادرید؛ دیگو کوستا (1): توپ بلند ارسالی از گودین با اثر گذاری دیگو کوستا، دوباره به خود او رسید. واران از قدرت کافی برای متوقف کردن کوستا برخوردار نبود تا او با دور زدن مدافع فرانسوی رئال، از زاویه ای تقریبا بسته اقدام به شوتزنی کند و توپ را در ثانیه 52 به تور دروازه کیلور ناواس عاجز بچسباند.

کریم بنزما- رئال مادرید

رئال مادرید 1-1 اتلتیکو مادرید؛ کریم بنزما (27): حرکت گرت بیل از کانال سمت راست زمین با سانتر دیدنی او به درون محوطه جریمه همراه شد تا روی تعلل اوبلاک برای خروج از دروازه، این کریم بنزما باشد که با ضربه سر خود همه چیز را مساوی می کند.

رئال مادرید 2-1 اتلتیکو مادرید؛ سرخیو راموس (63): به دنبال ارسالی از کروس پس از اعلام یک ضربه کرنر، بنزما در تلاش بود تا با سر به توپ ضربه بزند ولی برخورد توپ با دست گودین، مارسینیاک را مجاب کرد تا نقطه پنالتی را نشان دهد. راموس پشت توپ ایستاد و پس از چند مکث در میانه راه، توپ را با ضربه ای زمینی و برخلاف جهت پرش اوبلاک، وارد دروازه روخی بلانکوس کرد. 

سرخیو راموس- رئال مادرید- اتلتیکو مادرید

رئال مادرید 2-2 اتلتیکو مادرید؛ دیگو کوستا (79): یک پرتاب اوت، مارسلو را از پستش خارج کرد تا خوانفران توپ را به کوریا و او توپ را به کوستا برساند. کوستا با ضربه ای حساب شده از محوطه شش قدم، حساب کار را 2-2 کرد و سپس برخوردی نه چندان صلح آمیز با طرفداران رئال مادرید در پشت دروازه داشت.

رئال مادرید 2-3 اتلتیکو مادرید؛ سائول نیگز (98): پاس راموس در خط دفاع تحت فشار به واران رسید ولی توماس پارتی به خوبی توپ ربایی کرد و سپس با پای چپ توپ را رو به بیرون ارسال کرد تا سائول با یک والی پای چپ دیدنی، شاگردان دیگو سیمئونه را پیش بیاندازد.

اتلتیکو مادرید- سائول

رئال مادرید 2-4 اتلتیکو مادرید؛ کوکه (104): کوستا با زور و قدرت، کارواخال را از جریان بازی محو کرد و توپ را به ویتولو رساند تا او بی درنگ در جناح راست کوکه را بیابد؛ هافبک ملی پوش اتلتیکو با شوت سر ضرب خود برای چهارمین بار ناواس را مغلوب کرد.

خلاصه بازی

 

 

نظر شما