شناسهٔ خبر: 27401760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پرسپولیس و دغدغه حفظ صدر جدول

در دیگر دیدار حساس فردا شب که از ساعت 20:30 آغاز می‌شود، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /سرخپوشان پس از بازی با فولاد و استقلال خوزستان، برای سومین هفته پیاپی با یک تیم خوزستانی دیدار می‌کنند. هفته گذشته پرسپولیس در روز جنجالی ورزشگاه غدیر اهواز، به یک امتیاز رسید تا با 7 امتیاز در صدر جدول بماند و حالا امیدوار است با پیروزی در این بازی خانگی موقعیتش در صدر جدول به خطر نیفتد. البته نگاهی به تقابل گذشته دو تیم نشان می‌دهد که پرسپولیس کار راحتی هم برای برد ندارد.

این 2 تیم، در لیگ چهاردهم که تنها سال حضور مسجدسلیمانی‌ها در لیگ برتر بود، دو بار برابر هم صف‌آرایی کردند. در بازی رفت که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرسپولیس با هدایت حمید درخشان به تساوی یک - یک رسید و در بازی برگشت که برانکو روی نیمکت سرخ‌ها می‌نشست، بازی دو تیم 2- 2 مساوی شد. در این فصل عبدالله ویسی روی نیمکت نفتی‌ها می‌نشیند. این مربی تاکنون ۱۴ بار با پرسپولیس رودررو شده‌ که تنها دو بار موفق به شکست حریف شده،
 ۹ پیروزی برای قرمزها بوده و ۳ بازی هم مساوی شده است. برانکو هم در 7 تقابل با ویسی، 5 بازی را برده، یک بار باخته و یکبار هم تساوی حاصل زورآزمایی آنها بوده است. سرمربی کروات پرسپولیس حالا امیدوار است با بازیکنانی مانند علی علیپور، سیامک نعمتی و منشا برابر حریف که کاپیتانشان میلاد میداوودی،  را در اختیار نخواهندداشت، به موفقیت برسد. گفتنی است، قرار بود داور این بازی علی صفایی باشد که با اعلام کمیته داوران، پیام حیدری به جای وی این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

نظر شما