شناسهٔ خبر: 27399303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خداوند را بابت برخورداری از نعمت بزرگ رهبری همچون امام فعلی جامعه امام خامنه‌ای هزاران مرتبه شاکریم. رهبری که سخنان حکیمانه‌شان آرامش بخش است. با منطق و استدلال همه فهم و قانع‌کننده‌ای که معظم‌له درباره چرایی عدم مذاکره با آمریکا ارائه دادند اگر فردی مجدداً از لزوم مذاکره با شیطان بزرگ سخن بگوید به قطع خائن است و باید با او برخورد شود.
علیمردانی
* خدا را شاکریم که از رهبری حکیم و هوشیار برخوردار هستیم رهبری که موفق شده جلوی انحراف انقلاب به سمت و سوی آمریکا را بگیرد و دشمنان را در پیاده کردن اهداف شوم ناکام سازد. خداوند ایشان را برای ملت و ملت را برای اسلام حفظ بفرماید.
9984---0935
* رهبر مقتدر جمهوری اسلامی ایران با صحبت‌هایشان تمام توطئه‌ها و هزینه‌هایی که دشمنان کرده بودند، نقش برآب کردند، تدبیر واقعی را باید از حضرت آقا آموخت.
5098---021
* سخنان رهبری به جامعه انگیزه، امید و نشاط می‌بخشد و روحیه عبادی، جهادی و انقلابی رهبری به جامعه تزریق می‌شود.
2518---021
* خدایا سایه رهبر معظم انقلاب، حکیم، مدیر، مدبر، فرزانه و... را تا ظهور دولت حضرت حجت(عج) بر سر ملت ما و ملت‌های مستضعف مستدام بدار و یار و یاورش باش اگر نبود این رهبر حکیم، معلوم نبود بعضی با برجام‌های متعدد چه بلایی بر سر کشور و ملت می‌آوردند!
2696---0912
* در یک کلام به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم، ماحصل برداشت ما از سخنان رهبر معظم انقلاب در تاریخ 97/5/22 این بود که شما و همکارانتان به ویژه در امور دیپلماتیک و اقتصادی خوب امانت‌داری نکردید.
قاجار
* رهبر معظم انقلاب با سخنان شفاف اخیر خود تکلیف سه قوه به ویژه قوه قضائیه را در برخورد با فساد و مفسدین اقتصادی روشن کردند. بنابراین مردم نمی‌توانند مدت زمان زیادی منتظر محاکمه افراد فاسد بمانند.
8242---0915
* با توجه به بسته شدن باب مذاکره با شیطان بزرگ، انتظار می‌رود دولت عزم خود را جزم و با برکناری کسانی که فقط بار دولتند، به دنبال حل مشکلات و خروج از این وضعیت بلبشوی اقتصادی باشند.
4470---0912
* رئیس دفتر رئیس جمهور گفته دلیلی برای عذرخواهی رئیس‌جمهور از مردم نیست! واقعاً راست می‌گوید. مگر چه اشکالی دارد که دلار از 3000 تومان به 11 هزار تومان برسد، سکه یک میلیونی به 4 میلیون برسد، خورد و خوراک مردم با افزایش 3-4 برابری روبرو شود و عده‌ای سکه‌ها و ارزهای چند ده میلیونی و میلیاردی بخرند؟ عمل نکردن به وعده‌های انتخاباتی مثل افزایش یارانه‌ها، رفع بیکاری و... چیزی نیست که رئیس‌جمهور از ملت عذرخواهی کند! اصلاً مردم باید از رئیس جمهور عذرخواهی کنند.
9590---0914
* وقتی آقای رئیس‌جمهور تمام قد از آقای سیف رئیس سابق بانک مرکزی کسی که با خطای بزرگ خود قیمت دلار را به سه برابر رساند و ریال کشور را از ارزش انداخت حمایت می‌کند مدیران نالایق دیگر خیالشان راحت است که جای خادم و خاطی عوض شده و برخوردی با آنان نخواهد شد.
7345---0912
* مدیران نفوذی نقش بزرگی در افزایش قیمت اقلام پرمصرف و ضروری مردم دارند و گویا میلی به کاهش قیمت‌ها هم ندارند، قوه قضائیه باید رسیدگی به این موارد را هم در اولویت دستور کار خود قرار دهد.
3152---021
* مردم بی‌تدبیری دولت در بازار ارز و سکه را به حساب مدعیان اصلاحات می‌دانند زیرا مدعیان اصلاحات بودند که با نشریات زنجیره‌ای‌شان از طرح‌های دولت حمایت می‌کردند و به عوام‌فریبی دست می‌زدند. در حالی که می‌دانستند به اقشار کم‌درآمد جامعه ضربه جبران‌ناپذیری وارد خواهد شد.
6929---021
* اصلاح‌طلبان در دولت و بیرون دولت با القای وجود بن‌بست در اداره کشور درصدد برآمده‌اند مذاکره با آمریکا را موجه جلوه بدهند. آنها با این کار می‌خواهند ناتوانی و ضعف مدیریتی خودشان را پنهان کنند.
4513---0914
* آیا آقای رئیس‌جمهور و معاون اول ایشان با دلار ده هزار تومانی روی آن را دارند که با هدف تمسخر دولت قبل و توجیه ناتوانی‌های خود باز هم عبارت آواربرداری یا بیرون آوردن کشور از ته دره را به زبان بیاورند؟
3156---0935
* مشکل کشور تحریم نبوده و نیست بلکه ناتوانی مسئولان و مدیران خطاکار بعضا دوتابعیتی است که در سیستم اجرایی و تصمیم‌گیری کشور نفوذ پیدا کرده‌اند.
5440---0912
* عده‌ای برای پیدا کردن دارو مجبورند به آب و آتش بزنند و هر مبلغ ناعادلانه‌ای را بپردازند ولی آن عده‌ای که داروها را احتکار می‌کنند جرمشان کمتر از قتل نیست، با چنین قاتلان بی‌رحمی نباید مدارا کرد، باید ریشه‌کن شوند.
0129---021
* پاشنه آشیل آمریکا سوئیفت است. با سوئیفت می‌فهمند که پول کی کجا و چقدر است و برای چه هزینه می‌شود؟! ایران همان‌طوری که با تشکیل اوپک گازی در مقابل غربی‌ها ایستاد، حال هم می‌تواند با راه‌اندازی سوئیفت منطقه‌ای کم‌کم دنیا را از زیر یوغ آمریکا خارج کند. این ایده خوب است از سوی بزرگان کشور به جهان ارائه شود. قطعا کشورهای مخالف آمریکا مثل چین، روسیه و بسیاری از کشورهای دیگر به این سوئیفت متصل می‌شوند و اقدام شیطان بزرگ را خنثی خواهند کرد.
بیگ‌زاده
* آمریکا منتظر امضای قانون FATF در مجلس شورای اسلامی است تا حساب بانکی ایرانیان را بلوکه کند. با این وصف عده‌ای ششلیک‌خور دارای زندگی لاکچری دم از فواید این قانون می‌زنند.
7956---0935
* خانم نیکی هیلی که چند ماه قبل با نشان دادن آهن پاره‌ای در سازمان ملل قصد متهم کردن ایران در کمک نظامی به مردم مظلوم یمن را داشت حال با این جنایتی که آل سعود در بمباران بیمارستان و اتومبیل حامل دانش‌آموزان در یمن مرتکب شده چه پاسخی دارد بدهد؟ ننگ و نفرین ابدی بر تمام کسانی که این جنایت‌های فجیع را می‌بینند و می‌پوشانند.
3393---0913
* رزمندگان تیپ فاطمیون همراه و همگام با دیگر مدافعان حرم این جوانان دلاور ایران اسلامی، پاکستانی، عراقی و ... چه رشادت‌ها از خود نشان دادند تا سوریه را از لوث ناپاکان، پاک کنند. حال نام فاطمیون آشناتر از قبل همچون نگینی در پهنه جهاد و مقاومت اسلامی می‌درخشد و آوازه سرداران بی‌ادعای برادران افغان در دنیا طنین‌انداز شده است.
نوربخش - مشهد مقدس
* ماشین لباسشویی ایرانی که قیمت آن 2 میلیون و 500 هزار تومان است در بازار تهران به قیمت 5 میلیون تومان فروخته می‌شود. خبری هم از کشف انبار این‌گونه کالاهای احتکار شده در تهران بزرگ نیست. معلوم می‌شود گویا کارکنان و مسئولان تعزیرات تهران خبر ندارند.
کریمی
* تجربه در برجام اثبات کرد که مذاکره با آمریکا جواب نمی‌دهد. مسئولان باید برای اقتصاد مقاومتی قدمی بردارند. کارخانه‌ای که در آن کار می‌کنم به دلیل نبود قطعات چند ماه دیگر تعطیل خواهد شد.
7490---0915
* به علت فشارهای اقتصادی اخیر و 3برابر شدن قیمت‌ها و شرمنده خانواده شدن، دچار ناراحتی و فشار عصبی شدم. دکتر مغز و اعصاب  به دلیل اختلال و پارگی در رگ‌های مغزم داروهای خارجی به قیمت یک میلیون تومان برای من تجویز کرد! من کارگر چطور می‌توانم چنین دارویی را تهیه کنم ... افرادی مثل من هم کم نیستند دولت و به ویژه وزارت بهداشت تدبیری برای امثال ما بنماید.
9282---0914

نظر شما