شناسهٔ خبر: 27399291 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کمیته تخصصی ازدواج آسان کوهبنان تشکیل شود

به گزارش ایرنا ، ذبیح الله شهنازی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان با تاکید بر اهمیت ازدواج آسان افزود: نشست های ستاد ساماندهی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا ، ذبیح الله شهنازی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان با تاکید بر اهمیت ازدواج آسان افزود: نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان باید آسیب شناسی شود تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص و در راستای آن برنامه ریزی شود.
وی اظهار داشت: باید با برگزاری منظم این نشست ها و استفاده از ظرفیت ها و امکانات سایر دستگاه ها در جهت رفع مشکلات جوانان تلاش شود.
شهنازی ضمن اشاره به توجه ویژه به مسائل ، مشکلات و تنگناهای جوانان گفت: اداره ورزش و جوانان تمامی توان خود را به منظور برنامه ریزی های مطلوب برای جوانان به کار گرفته است و با برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی برای ارتقای هویت جوانان تلاش می کند.
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار کوهبنان همچنین ضمن تبریک هفته ازدواج که در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) است افزود: این روز به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده تا بهترین الگو برای جوانانی باشد که می خواهند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
**تشریح برنامه های هفته ازدواج کوهبنان
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان نیز در ادامه این نشست برنامه های هفته ازدواج را تشریح و تصریح کرد: به مناسبت هفته ازدواج در شهرستان کوهبنان برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.
منصور جعفری نژاد گفت: در بخش فرهنگی برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان، اردوی فرهنگی و تفریحی دختران جوان همراه با برگزاری کارگاه آموزشی افزایش اعتماد به نفس در جوانان، کارگاه آموزشی پیش از ازدواج، تجلیل از خیران ازدواج، کمپین ازدواج، گل افشانی قبور شهداء، دیدار زوج های جوان با امام جمعه، برپایی غرفه های مشاوره با موضوع ازدواج آسان و نمایشگاه ازدواج سالم و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ورزشکاران و جوانان و تخفیف اماکن ورزشی ویژه زوج ها، برگزاری مسابقات بومی و محلی، بخشی از برنامه های هفته ازدواج در شهرستان کوهبنان خواهد بود.
نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان با حضور اعضای ستاد و با محور'ازدواج جوانان' درمحل سالن فرمانداری کوهبنان برگزار شد.
9898/ 5054
انتهای پیام

نظر شما