شناسهٔ خبر: 27398750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

بیکاری جوانان جزیره خارگ زیبنده نیست

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکل بیکاری شد و گفت: بیکاری جوانان جزیره خارگ زیبنده نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی و رفع موانع مشکلات پروژه‌های عمرانی جزیره خارگ اظهار داشت: حضور ما در جزیره خارگ برای رفع مشکلات اهالی شریف جزیره خارگ است.

وی اضافه کرد: تلاش مسئولان در زمینه رفع مشکلات مردم باید دیده شود؛ شرکت پایانه‌های نفتی بیش از انتظار ما در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدامتی صورت داده است که قابل تقدیر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ٣٠ نطق در مجلس داشتم که در تمامی صحبت‌های خودم بحث اشتغال بومیان جزیره خارگ مطرح کرده‌ام.

پیگیری طرح جامع جزیره خارگ

وی تصریح کرد: شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که در جزیره خارگ مشکل بیکاری داشته باشیم، مشکل بیکاری جوانان این جزیره در خارگ حل خواهد شد، وظیفه ما نظارت است.

خدری بیان کرد: ما برای اسناد منازل و املاک بومیان جزیره خارگ وزیر کشور را به خارگ دعوت کرده‌ایم، موضوعات و مسائل سند بومیان جزیره خارگ در چندین جلسه با وزیر و معاونین وی مطرح شده است، این موضوع در شورای امنیت ملی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به طرح جامع جزیره خارگ افزود: روزی نیست که من برای طرح جامع خارگ به نماینده مستقیم پیگیری این طرح در سطح وزارت پیگیری نکنم و این موضوع یک خواسته به حق است.

نظر شما