شناسهٔ خبر: 27388624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ثبت نام ۵۳۸ هزار راننده برای بیمه تکمیلی/ توزیع بار باید روی ریل عدالت باشد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : تا کنون ۵۳۸ هزار نفر از رانندگان و همسرانشان برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، عبدالهاشم حسن نیا به همراه نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و معاونین و فرماندار شهرستان مبارکه در پایانه حمل بار شهرستان مبارکه حاضر شد  و با رانندگان سخن گفت.

وی اظهار کرد: ۹۰ درصد از بار و مسافر در کشور ما با  جاده حمل میشود و مسئولیت سنگینی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است‌.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به نقش تنظیم گری  سازمان راهداری وحمل ونقل در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: انباشت مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت سخت اقتصادی کنونی از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمان بر کرده است.

حسن نیا با اشاره به توجه سازمان به مباحث معیشتی  و مشکلات اقتصادی رانندگان گفت: به دنبال ایجاد تسهیلات قرض الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم.

وی اظهار کرد. با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان  بهبود خواهد یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با مشکل تامین لاستیک، قطعات و تعمیرات هم افزود: طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

به گزارش برنا؛ رییس سازمان  راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در بازدید از شهرستان مبارکه پروژه  باند دوم محور مبارکه_ بروجن،  تقاطع غیر همسطح بلوار امیر کبیر و  تقاطع غیر همسطح لاو_ مجلسی  را کلنگ زنی خواهد کرد.

 

نظر شما