شناسهٔ خبر: 27367564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل ارشاد استان تهران: از تشکل‌های رسانه‌ای در استان تهران حمایت می‌کنیم

R7840/P1377/S6,60/CT11

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: از تشکل‌های رسانه‌ای حمایت می‌کنیم و تلاش داریم تا با هم‌افزایی هرچه بیشتر بتوان گام‌های مؤثری در این زمینه برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، احد جاودانی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه در دنیای امروز کسی نمی‌تواند منکر تأثیرگذاری رسانه و فعالان حوزه رسانه‌ای شود اظهار داشت: دنیای امروز به سمتی پیش می‌رود که هر فرد در قالب یک رسانه است و برخلاف گذشته نمی‌توان هیچ خبری را پنهان کرد.

وی در ادامه با اشاره به رسالت اصحاب رسانه‌ها بیان کرد: آنچه که در حوزه وظایف خطیر رسانه‌ای وجود دارد مشتمل بر سه مقوله اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و نظارت است که کنار هم قرار گرفتن این سه موضوع می‌تواند کمک بزرگی برای توسعه کشور باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه هیچ کس با توسعه مخالفتی ندارد افزود: طبیعتاً تلاش همگان بر این است که به سمت مطلوب شدن حرکت کنند و فعالان رسانه‌ای نیز اگر در انجام رسالت خود صادقانه در مسیر تحقق این سه مقوله قدم بردارند قطعاً به سمت نو شدن پیش می‌روند.

جاودانی ادامه داد: مردم هر روز می‌خواهند از دنیای اطراف خود اطلاعات بیشتری داشته باشد و کسی مخالف آگاه‌سازی نیست اما در حوزه نظارت اگر خواهان سلامت در جامعه هستیم باید نقش رسانه‌ها را در نظارت بر کارها بپذیریم که اثرگذاری بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً ما از رسانه‌های استان حمایت می‌کنیم تا بتوانند در تشکل‌ها فعالیت داشته باشند و در شهرستان‌ها نیز از تشکل‌های رسانه‌ای حمایت می‌کنیم و تلاش داریم تا با هم‌افزایی هرچه بیشتر بتوان دست در دست هم کشوری آباد و زیبا برای خود و آیندگان بسازیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما