شناسهٔ خبر: 27364698 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

درودگر کوتاه مدت ترین مدیرعامل تاریخ تراکتورسازی؛

تراکتور در جاده تغییرات؛ هواداران نگران

نصر: تراکتورسازی تبریز بعد از تغییر و تحول کلی در سیستم خود بیشتر از همیشه صبر برای هماهنگی های بیشتر را احساس می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی نصر، تراکتورسازی تبریز بعد از تغییر و تحول کلی در سیستم خود بیشتر از همیشه صبر برای هماهنگی های بیشتر را احساس می کند.
این تغییرات که از کادر فنی و بازیکنان مطرح تراکتورسازی گرفته تا تغییرات مدیریت باعث تشدید ناهماهنگی داخلی شد که با حمایت های هواداران این فشار از تیم به نوعی کمتر شد.
بعد از شکست تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال تهران از سوی رسانه های پایتخت طبق هر سال و شاید بیشتر از همیشه فشار بر تیم و حاشیه سازی ها هم پر و بال بیشتری به ناهماهنگی های تیمی داد.
هواداران تراکتورسازی بعد از این اتفاق با حضور در تمرین تراکتورسازی تبریز حمایت خود را از تراکتورسازی و سرمربی این تیم اعلام کردند.
با این وجود روز گذشته خبر استعفای درودگر مدیرعامل تراکتورسازی مخابره شد و بعد از آن ساعاتی نگذشته بود که خبر شروع به کار علیرضا اسدی به عنوان مدیرعاملی جدید تراکتورسازی اعلام شد.
در خصوص این استعفاء و انتخاب شبانه عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی با وجود تماس های خبرنگار نصر پاسخی را به این رسانه  ندادند، اما در مصاحبه ای که خبرگزاری مهر منتشر کرده است به نقل از الیاسی آمده است: "آقای درودگر دلایل خاص خودش را داشت که معتقد بود ادامه همکاری ممکن نیست. باید اذعان کنم هیچ گونه مشکل یا مشاجره ای بین آقای درودگر و سایر مدیران باشگاه بوجود نیامده بود."

این تغییرات که دلیل و منشاء اصلی آن ها مشخص نیست درودگر را به کوتاه مدت ترین مدیرعامل تاریخ تراکتورسازی بدل کرد و مشخص نیست آیا دستان پشت پرده ای در مدیریت فوتبال تراکتورسازی نقش دارند؟
با این وجود به نظر می رسد دیدار این هفته تراکتورسازی و سایپا به نوعی برای ثبات در تیم و حفظ انسجام داخلی و دور کردن فشار ها برای مدیریت و کادر فنی بسیار مهم است.
هواداران تراکتورسازی همیشه پشت تیم خود در هر حالتی ایستاده اند، اما دوست ندارند تیم تراکتورسازی با وجود نام های بزرگ دچار سرنوشت استیل آذین ادوار گذشته شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما