شناسهٔ خبر: 27351910 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پذیرش دانشجو در ۷۴ کد رشته دانشگاه علمی کاربردی لرستان آغاز شد

R41450/P41362/S6,72/CT11

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: پذیرش دانشجو در۷۴ کد رشته در ۱۷ مرکز آموزش علمی کاربردی لرستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سعید فرح‌بخش صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی لرستان خبر داد و اظهار داشت: پذیرش دانشجو در دوره‌های بدون آزمون کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از بیست و دوم مردادماه آغاز و تا بیست و هشتم مرداد ادامه دارد.

وی افزود: این دانشگاه در گروه‌های آموزشی صنعت، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر، در 74 کد رشته و در 9 شهرستان برای تحصیل در 17 مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: ثبت‌نام دوره‌های مذکور به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی بیان کرد: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیل بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط انجام می‌شود.

فرح‌بخش تصریح کرد: دانشجویان سال آخر دبیرستان که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور‌ماه امسال موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به شرکت در پذیرش مهرماه سال 97 هستند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما