شناسهٔ خبر: 27325587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید معاون رئيس جمهور از يک واحد صنعتی احيا شده درهمدان

معاون اقتصادی رئيس جمهور از واحد صنعتی احيا شده صنايع تبديلی الوند بازديد و مشکلات و موانع فعاليت اين کارخانه را بررسی کرد.

صاحب‌خبر -

 بازدید معاون رئيس جمهور از يک واحد صنعتي احيا شده درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ استاندار همدان محمد ناصر نيکبخت گفت:ادامه فعاليت واحد صنعتی تعطيل شده صنايه تبديلی الوند که به تازگی احيا شده است با مشکلات و موانعی روبرو است و اين مشکلات به معاون اقتصادی رئيس جمهور توضيح داده شد و اقداماتی برای پيگيری های لازم را انجام شد.

وي بيان کرد: 100 نفر در اين واحد صنعتی مشغول به کار شده اند و 400 نيروی متخصص ديگر نيز پس تکميل اين واحد توليدی، جذب می شوند.

استاندار همدان ادامه داد: خدمتگزاران مردم درصدد انجام وظيفه صادقانه هستند و تلاش می کنند روز به روز بر تعداد شغل های ايجاد شده در استان افزوده شود.

نيکبخت با تاکيد بر توليد مستندی از واحدهای تعطيل شده استان همدان که با تلاش مسئولان بازگشايی و احيا شده است گفت: اين اقدام هم برای دلگرمی مردم لازم است و هم جوانان را آگاه می کند که مسئولان به دنبال رونق اشتغال در استان هستند.

همچنين استاندار همدان به همراه معاون اقتصادی رئيس جمهوری از يک واحد توليد سفال در شهر جهانی سفال لالجين بازديد کرد وبرای رفع مشکل توسعه اين واحد از سوی توليد کننده، دستور تامين زمين برای اجرای طرح توسعه اين واحد در شهرک صنعتی را صادر کرد.

صنايع تبديلی الوند همدان از سال 1380 فعاليت خود را در توليد نشاسته سيب زمينی مخصوص گره های حفاری چاه های نفت راه اندازی شد که به دليل تک محصولی بودن طرح توسعه آن اجرايی شد.

انتهای پیام/د.ا

معاون رئيس جمهور از يک واحد صنعتی احيا شده درهمدان بازديد کرد

برچسب‌ها:

نظر شما