شناسهٔ خبر: 27288754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد؛

کشف ۲۲۰۰ تُن شمش آلومینیوم احتکارشده در اراک توسط نیروهای بسیج

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دو هزار و ۲۰۰ تن شمش آلومینیوم احتکار شده در یک انبار با فعالیت نیروی مردمی بسیج در اراک کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه روح الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی اظهار داشت: این میزان شمش آلومینیوم با اقدام به هنگام نیروی مردمی بسیج در یکی از محلات اراک شناسایی و کشف شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی محل احتکار شمش های آلومینیوم از سوی بسیج، هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی انجام و محموله در یک اقدام ضربتی کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان ساخت: متهمان این پرونده دستگیر و محل نگهداری شمش های آلومینیوم نیز با دستور مقام قضایی مهر و موم شد.

کریمی ادامه داد: برخی از افراد سودجو در این شرایط اقتصادی اقدام به احتکار کالاهای ضروری می کنند که مقابله با این افراد در دستور کار سپاه پاسداران در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی محور برنامه های سپاه پاسداران و نیروی مردمی بسیج است و در این امر خطیر همه ظرفیت های موجود به کار گرفته می شود.

نظر شما