شناسهٔ خبر: 27223053 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نکاتی راجع به نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس

original father

صاحب‌خبر -

نکاتی راجع به نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس

اول اینو بگم که همه استقلالی ها حاضرن همون تیم سال قبل با همون نیمکت نشین های درب و داغونش با آماده سازی خوب از هفته اول لیگ رو استارت میزدن اما بدون آماده سازی لیگ رو شروع نکنن و 3-4 هفته از لیگ رو با تیم نصف نیمه نگذرونن!
یه عده احمق میگن شفر تمرینات دیر شروع کرده اونم سرمربی آلمانی که 30 سال مربیگری کرده !! اما نمیگن شفر همین الانم به لطف دست نشونده ها وزارت تیم کاملش رو نداره چه برسه به اون موقع!!

دوم اینکه استقلال با احتساب شجاعیان و کریمی 12 تا خروجی داشته و 10 ورودی داشته !! که دو تا از این ورودی ها مصدوم و چهارتا تا از این ورودی ها همین دو دو روزه و با فشار هوادارا به تیم اضافه شدن!! و آماده شدن و هماهنگ شدن شون قطعا چند هفته طول میکشه و این یعنی بازم از دست رفتن امتیازات اول فصل که اینم کاملا اتفاقیه !!

سوم :
پرسپولیس با احتساب ربیع خواه 5 تا خروجی داشته و 5 بازیکن ورودی داشت که شک ندارم در صورت باز بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس خیلی بیشتر از اینها هزینه میکرد و تعداد ورودی هاش دو رقمی هم میشد.

چهارم:
پرسپولیس بدلیل محرومیت نمیتونه از 4 تا از بازیکن هاش استفاده کنه که این هم مشکل خودشونه هر چند اگه چشم پوشی های کمیته انضباطی و فدراسیون و لابی ها وزارت ورزش و دولت بنفش نبود میتونست تبعات خیلی بیشتری براشون داشته باشه !!

پنجم :
جدا از اینکه خودمون از نابود کردن تیم سال قبل مون و از دست دادن امتیازهای اول فصل خیلی ناراحتیم ولی اصلا هیچ جای دلسوزی واسه تیم شما میمونه حقی هم ندارین مظلوم نمایی کنین چون نه واکنش هاتون و دکل نوردی هاتون بعد باختی که توی دوران محرومیت(بخاطر صد هزار دلار )و بدون هیچ حمایتی جلو العین دادیم یادمون رفته نه قهرمانی تون با همون بازیکنی که جعل کرد و بسیج کل کشور واسه حمایت از این کار غیر قانونی

#الله_برکت_الله
#تا_1400_با_شیخپولیس

نظر شما