شناسهٔ خبر: 26901516 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دستغیب:

شیراز می‌تواند نقش تأثیرگذاری در آسیا ایفا كند

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وجود دانشگاه‌های بزرگ كشور در این كلان‌شهر گفت: شهر شیراز می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری را در منطقه خاورمیانه و آسیا ایفا کند.

صاحب‌خبر -

شیراز می‌تواند نقش تأثیرگذاری در آسیا ایفا كند

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمدرضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، اول مردادماه در چهل و ششمین جلسه علنی گفت: شهر شیراز به دلیل وجود دانشگاه‌های بزرگ شیراز، علوم پزشکی و دیگر دانشگاه‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینكه شهر شیراز می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری را در منطقه خاورمیانه و آسیا ایفا کند، گفت:‌ شورای شیراز نیز در راستای خدمت به علم و تولید علم همراه وهمدل با این مراکز است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه سخنان خود خواستار مشارکت جدی دستگاه‌های اجرایی برای حل معضل بحران ریزش کره در بلوار جمهوری شد.
وی، پس از استماع گزارش شهرداری شیراز و انتقاد از بی توجهی دستگاه‌های اجرایی مسئول در زمینه همکاری با شهرداری گفت: توقع داریم وقتی بحرانی شهر را تهدید می‌کند، همه دستگاههای اجرایی مسئول وارد صحنه شوند و اینكه مسئولیت ریزش کوه فقط به شهرداری شیراز تحمیل شود، نگران کننده است.
دستغیب با بیان اینکه هنوز در بلوار جمهوری خطر ریزش کوه و بروز بحران وجود دارد، ژفت: اگر باران یا لرزشی پیش آید، آسیب‌های جدی برای همشهریان به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام

نظر شما