شناسهٔ خبر: 26900299 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دهقانی خبر داد:

شیراز؛ میزبان نشست بین‌المللی دبیران آیسسكو 33 كشور جهان اسلام

گروه اجتماعی ـ رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC گفت: نشست بین‌المللی دبیران آیسسکو از ۳۳ کشور جهان اسلام، شهریورماه در شیراز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

شیراز؛ میزبان نشست بین‌المللی دبیران آیسسكو 33 كشور جهان اسلام

به گزارش ایكنا از فارس، محمد جواد دهقانی، رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC امروز، اول مردادماه در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری نشست بین‌المللی دبیران آیسسکو در شیراز خبر داد و گفت: این نشست دو روزه از دهم شهریورماه آغاز می شود که تاکنون ۳۳ کشور اسلامی جهت حضور در این نشست اعلام آمادگی کردند.
وی افزود:‌ ISCتنها سازمان بین‌المللی علوم وفناوری در منطقه و در ایران است که در شیراز واقع شده و خدمات را به کل کشور ارئه می‌دهد.
رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC گفت: فعالیت‌های این مرکز مشتمل بر مجموعه‌ای از کتاب، مقاله و استانداردهای مختلف مورد نیاز دانشگاه‌هاست که معتبرترین مجموعه علمی است که خدمات را به کشور و منطقه ارائه می‌دهد.
دهقانی افزود: استقرار این مرکز در استان فارس فرصتی است تا کریدوری برای حضور نمایندگان کشورهای اسلامی و منطقه در شهر شیراز باشد.
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISCیادآور شد: این پایگاه، سومین پایگاه استنادی در سطح دنیا است که توانسته در سال گذشته ۳۵ تفاهم نامه مختلف در سطح کشور و کشورهای منطقه منعقد کند.
وی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به توجه جایگاه علمی ایران گفت: ایران اسلامی از نظر تولیدات علمی در منطقه، رتبه اول را داراست.
انتهای پیام

نظر شما