شناسهٔ خبر: 26898385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

همسایگان با گروهک‌ها برخورد نکنند پایگاه‌های تروریست‌ها را خودمان می‌زنیم

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اگر کشورهایی که مقر تروریست‌ها در آنجا وجود دار با تروریست‌ها برخود نکنند، مقرهای تروریست‌ها در "جدار مرز" را هدف قرار می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز: حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور درباره ناامنی‌های اخیر در مناطق شمالغرب و جنوب شرق کشور، گفت: عقبه این گروه‌های تروریستی در برخی کشورهای همسایه است و ما به مسئولین این کشورها اعلام کرده‌ایم که خودشان با این تروریست‌ها برخورد کنند و اگر آنها این کار را انجام ندهند، ما برای تامین امنیت کشورمان ناچار خواهیم بود مقرهای تروریست‌ها در جدار مرز مورد هدف قرار بدهیم.

وی افزود: ما اطلاع داریم که در حوادث اخیر برخی کشورها و سرویس‌های اطلاعاتی آنان در ایجاد نا امنی از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند.

ذوالفقاری ادامه داد:‌ اگرچه این اقدامات برای ما و تمامی نیروهای تامین کننده امنیت غیر قابل تحمل است اما به حدی نیست که بخواهد ضربه مهمی به امنیت کشور وارد کند.

وی ادامه داد: ما اطلاعات دقیقی در رابطه با ارتباطات و تماس‌هایی که بین گروه‌های ترویستی و سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشورها و پشتیبانی که از گروه‌های تروریستی و تحریکاتی که انجام می‌‌دهند، داریم. حتی برخی سرویس‌های اطلاعاتی به صورت مستقیم با این گروه‌های تروریستی در ارتباط هستند.

معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: البته با حجم بالای حمایتی که از این گروه‌ها می‌شود، تحرکات این گروه‌های تروریستی اتفاقات بسیار ناچیزی است زیرا بسیاری از اقدامات تروریست‌ها توسط نیروهای امنیتی داخلی خنثی شده و تلفات زیادی در سال جاری از گروه های تروریستی گرفته شده است

نظر شما