شناسهٔ خبر: 26888536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عبادی پور در گفتگو با مهر:

هیچ چیز ما را از هدفمان دور نمی‌کند/به مدال طلای آسیا فکر می‌کنیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال بر این باور است که هیچ چیز نمی تواند ملی پوشان را از هدفشان دور کند و آنها قرار گیری بر روی سکوی رقابت‌های قهرمانی جهان را در سر دارند.

صاحب‌خبر -

میلاد عبادی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که حضور در بازی‌های آسیایی می تواند باعث خستگی تیم و تاثیر آن در مسابقات جهانی شود یا خیر؟ گفت: صد در صد چنین اتفاقی خواهد افتاد چرا که نزدیک به ۲-۳ هفته باید در کمپ بمانیم، کمپی که نه سالن تمرین خوب و نه سالن وزنه خوبی دارد. شرایط بسیار سختی است، به هرحال در کمپ خواهیم بود نه در هتل و این شرایط را سخت تر خواهد کرد.

او در ادامه افزود: اما هیچ چیزی نمی تواند مانع ما شود و ما را از هدفمان دور کند چرا که تمام فکر و تمرکز ما طلای آسیاست و همچنین می خواهیم در رقابت‌های جهانی جز بهترین تیم‌ها باشیم.

عبادی پور درباره کار کردن با ایگور کولاکوویچ نیز گفت: نکات بسیار زیادی را از ایگور آموخته ام چرا که او مربی دلسوز، مهربان و فداکاری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کولاکوویچ تیم ملی توانایی کسب مدال در رقابت‍های قهرمانی جهان را دارد؟ گفت: یک بار با او موفق شدیم در رقابتهای بین قاره ای مقام کسب کنیم پس می توانیم در جهانی بر روی سکو برویم. مسابقات آسیایی که هیچ هدف ما کسب مدال جهانی و رفتن بر روی سکوی جهانی است.

ملی پوش والیبال درباره انتظار کسب مدال و فشار بر روی تیم ملی؟ گفت: بله فشار بر روی تیم زیاد است چراکه باید در آسیا بی نقص باشیم و شما بازیکنی را در دنیا نخواهی یافت که بدون نقص باشد. هر بازیکنی عیب و ایراد دارد و صد در صد این کار را برای ما سخت تر خواهد کرد. امیدورام با همت بازیکنان، کمک کادر فنی و دعای خیر ملت بتوانیم یک بار دیگر طلا در بازی‌های آسیایی را تکرار کنیم.

نظر شما