شناسهٔ خبر: 26887770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

دیدار و تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان از ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری/ بهتاج: فرهنگ‌سازی ورزشی ضامن سلامتی جامعه است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت و نیمه‌استقامت کشورمان تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان روز گذشته (یکشنبه) در دیدار با دوچرخه‌سواران ملی‌پوش کشورمان که در تبریز اردو زده‌اند، از آنها تجلیل بعمل آورد.

بهتاج در این دیدار با عرض خسته نباشید به ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت کشور، دوچرخه‌سواری را یکی از مهیج‌ترین و در عین حال یکی از طاقت‌فرساترین رشته‌های ورزشی دانست و از تلاش ملی‌پوشان برای آمادگی هرچه بیشتر شان جهت کسب عناوین لایق برای کشور عزیز ایران تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ ورزش را در عموم جامعه لازمه توسعه و پیشرفت تمامی ورزش‌ها دانست و افزود: فرهنگ‌سازی ورزشی و حمایت از ورزش در کشور نه تنها باعث رشد ورزش و قهرمانی می‌شود بلکه ضامن سلامتی و ارتقا بهداشت روحی و جسمانی جامعه می‌گردد.



 

دکتر ایوب بهتاج در آخر اظهار امیدواری کرد که تبریز میزبان خوبی برای تیم ملی دوچرخه‌سواری کشور بوده باشد و اردونشینان با خاطرات خوب از کلان شهر تبریز استان را ترک نمایند.

در ادامه رسول هاشم‌کندی، سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری و رکابزنان این تیم میزبانی استان را عالی ارزیابی نموده و از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولین برگزاری این اردو تقدیر و تشکر نمودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان دیدار که در حضور ناصر هوشیار دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان و رئیس هیات شهرستان تبریز برگزار شد، با اهدای هدایای نقدی به رکابزنان و اعضا کادر فنی این تیم تجلیل بعل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما