شناسهٔ خبر: 26883338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

گفت‌وگو با آقای گل فصل گذشته لیگ برتر

علیپور: دوست داشتم فصل را با دربی آغاز می‌کردیم

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر می گوید: نفرات خوبی را از دست دادیم اما نگرانی وجود ندارد. آقای گلی بدون جام ارزشی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین به نقل از روزنامه ایران، با گذشت تعطیلات، فصل جدید ،رقابت‌های لیگ برتر در حالی آغاز خواهد شد که پرسپولیس 4 بازیکن مهم خود را به نام‌های محسن مسلمان، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری  از دست داده است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات از جذب بازیکن محروم بودند. با این حال، بازیکنان و مربیان این تیم در مصاحبه‌های خود خیلی بابت فصل پیش ‌رو دغدغه ندارند. علی علیپور، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که با 19 گل زده در لیگ هفدهم به این عنوان دست یافت، یکی از این بازیکنان است که امشب در مراسم بهترین‌های فوتبال ایران که در برج میلاد برگزار خواهد شد، کفش طلا را دریافت خواهد کرد. ضمن اینکه گفته می‌شود او یکی از کاندیداهای اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر هم هست. این بازیکن مازندرانی در گفت‌وگویی که با  خبرنگار«ایران» داشت،از وضعیت خودش و سرخپوشان پایتخت گفت.

دوران آماده‌سازی را چطور طی کردید؟
ما بدنسازی واقعاً سخت و فشرده‌ای داشتیم. البته در حال حاضر از فشار تمرینات کم شده و بیشتر کارهای تاکتیکی را انجام می‌دهیم. در کل دوران آماده‌سازی خیلی عالی داشتیم و نتیجه آن را قطعاً در مسابقات پیش رو خواهیم دید.
این‌روز‌ها همه جا صحبت از بازیکنانی است که شما در فصل نقل و انتقالات از دست دادید.
هر سال این اتفاق در تیم‌های بزرگ دنیا رخ می‌دهد. بازیکنان جدید می‌آیند و یک سری‌ها هم جدا می‌شوند. این اتفاق هم این فصل در پرسپولیس رخ داد اما مسأله‌ای که وجود دارد، این است که پرسپولیس بزرگی خود را در هر شرایطی حفظ کرده و خواهد کرد. البته بازیکنانی که از بین ما رفتند، همه از بهترین‌های لیگ بودند و برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. به هواداران هم قول می‌دهم این فصل بازیکنان جوان خوبی به تیم اضافه خواهند شد و برای نیم فصل دوم هم چند خرید خیلی خوب داشته‌ایم.
در حال حاضر برای شروع لیگ از هر نظر آماده‌اید؟
شرایط‌‌مان خیلی خوب است و فقط چون تازه تمرینات بدنسازی را پشت ‌سر گذاشته‌ایم، چند روزی زمان می‌برد تا بدن‌ها به قولی باز شود. بازی هفته‌ اولمان هم خوشبختانه در مشهد است و فرصت زیارت امام رضا (ع) را هم پیدا خواهیم کرد.
دوست داشتید سوپرجام هم برگزار شود؟
بله، خب وقتی شما قهرمان لیگ می‌شوید، علاقه دارید سوپرکاپ هم برگزار شده و فصل را با جام دیگر آغاز کنید. به شخصه خیلی دوست داشتم فصل را با دربی سنتی آغاز می‌کردیم و یک نتیجه خوب می‌گرفتیم اما بنا به دلایلی که برای ما هم روشن نشد، بازی را برگزار نکردند!
با جدایی امیری، مسلمان و احمدزاده باز هم به آقای گلی فکر می‌کنی؟
ما نفرات جانشین خیلی خوبی برای بازیکنانی که رفتند، داریم و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد. البته من مانند فصل پیش به آقای گلی فکر نمی‌کنم بلکه هدفمان کلی است و به چیزی جز تکرار قهرمانی فکر نمی‌کنیم. آقای گلی بدون جام ارزشی ندارد.
یک ماه دیگر باید با تیمی بازی کنید که شاید دستمزد یکی از نفرات خارجی‌اش بودجه یک فصل پرسپولیس باشد!
در اینکه الدحیل تیم قدرتمندی است، شکی وجود ندارد اما ما هم پرسپولیس هستیم و شک نکنید آنها بیشتر ازما نگران این بازی هستند. در حال حاضر هم تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم، شروع قدرتمندانه در لیگ است.
فکر می‌کنی مدعیان قهرمانی در این فصل چه تیم‌هایی باشند؟
این فصل تیم‌ خوب و پرمهره در لیگ زیاد داریم. استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و سایپا که همگی رقبای سختی برای پرسپولیس هستند. هر چه تیم‌های خوب بیشتر باشند، قطعاً لیگ جذاب‌تری خواهیم داشت.
با مشکل سربازی‌ات چکار کردی؟
من در حال حاضر دانشجو هستم و به خدمت سربازی فکر نمی‌کنم.
قرار بود قرارداد خودت را با پرسپولیس تمدید کنی. چرا این کار را نکردی؟
من غیر از امسال یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارم.
 
 
 

نظر شما