شناسهٔ خبر: 26881468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس فدراسیون:

تیم جودو ایران با 38 نفر به جاکارتا اعزام می شود

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران گفت: این فدراسیون با اعزام 38 ورزشکار، مربی و سرپرست و 9 مسوول اجرایی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، پرتعدادترین کاروان ورزشی ایران را در این رویداد مهم دارد.

صاحب‌خبر -

محمد درخشان روز یکشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات جودو آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فدراسیون متولی سه رشته جودو، کوراش و جوجیتسو در بازی های آسیایی جاکارتاست و با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، اردوهای تدارکاتی متعددی برای ملی پوشان برگزار کرده است.
وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان اعزام تیم ها به جاکارتا به احتمال زیاد اردوهای متصل به اعزام در یکی از 2 استان گیلان یا مازندران که آب و هوای مشابه اندونزی دارد، برگزار می شود.
وی اضافه کرد: کاروان 38 نفری فدراسیون توسط کمیته ملی المپیک به جاکارتا اعزام می شود اما تیم 9 نفری مسوولان اجرایی شامل داوران و اعضای کمیته فنی با دعوت نامه رسمی از سوی کشور میزبان در این دوره از بازی ها حضور می یابد.
رییس فدراسیون جودو با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران توانایی کسب مدال در جاکارتا را دارد، ادامه داد: برای بازگرداندن جودو به روزهای طلایی، داشتن برنامه و عملیاتی شدن آن ضروری در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات جودو و کوراش آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار و جعفر باقری با کسب 11 رای از 16 رای اخذ شده به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست این هیات ابقا شد.
7153/3072

نظر شما