شناسهٔ خبر: 26879491 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

انصاری فرد:هنوز به مرز آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیدیم

ایلنا : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان مصاحبه ای را انجام داد.

صاحب‌خبر -

کریم انصاری‌فرد به دنبال شکست سنگین ۴ بر صفر المپیاکوس در دیدار دوستانه شب گذشته (شنبه) برابر خنک بلژیک در مصاحبه با سایت نوا اسپورت یونان اظهار داشت: فکر می‌کنم این یک بازی دوستانه خوب و قدرتمندی برای ما بود. ما در آغاز راه آماده‌سازی هستیم و هنوز به مرز آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیدیم.

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس افزود: البته تیم خنک بلژیک به طور ملموسی آماده‌تر از المپیاکوس در بازی شب گذشته بود، زیرا هفته آینده در لیگ اروپا بازی می‌کنند. از نظر من بازی با این تیم نبرد دوستانه‌ بسیار خوبی برای المپیاکوس بود. باید روند آماده‌سازی خود را ادامه دهیم و گام به گام مورد ارزیابی قرار بگیریم.

وی درباره نخستین بازی رسمی المپیاکوس در روز ۹ آگوست اظهار داشت: البته تا آن زمان آماده خواهیم شد و همانند همیشه باید به آن مرحله برسیم. هر روز سخت تمرین می‌کنیم و فکر می‌کنم به هدف‌مان در نخستین بازی فصل جدید می‌رسیم.

انصاری‌فرد درباره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز گفت: تجربه فوق‌العاده‌ای بود. در آخرین بازی با پرتغال کمی بدشانس بودیم و فکر می‌کنم شایستگی صعود از این گروه سخت را داشتیم. این رقابت‌ها تجربه خوبی برای بازیکنان و تیم ملی فوتبال ایران بود. هواداران نیز خوشحال بودند اما اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم آنها را بیشتر خوشحال کنیم و قدردان‌شان باشیم.

مهاجم المپیاکوس در پاسخ به این پرسش که آیا احساس قهرمان بودن در ایران را پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد گفت: هرگز و هیچ یک از بازیکنان ایران احساس قهرمان بودن را ندارد. کشورمان (ایران) قهرمان است.

 

نظر شما