شناسهٔ خبر: 26879394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گاتزتا: مالکوم و رابین اولسن فاصله زیادی تا امضای قرارداد با رم ندارند؛ هدف بعدی مونچی، انزونزی است

محمد رضایی

مالکوم، اولسن و احتمالا انزونزی، گزینه های مونچی برای تقویت ترکیب جالوروسی هستند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از فروش آلیسون بکر، رم به تقویت ترکیبش ادامه می دهد و ظاهرا مونچی قصد دارد سه بازیکن جدید به تیمش اضافه کند. درحالی که پیش بینی می شود مالکوم و رابین اولسن به زودی پیراهن جالوروسی را بر تن کنند، این باشگاه گزینه ای دیگر را هم در بازار برای خط هافبکش دنبال می کند.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، رم تا پایان فصل نقل و انتقالات قطعا دو ورودی دیگر خواهد که این تعداد می تواند به سه هم برسد. مالکوم فاصله زیادی با رم ندارد؛ بازیکن با مونچی به توافق شخصی رسیده است و دو باشگاه در حال برطرف کردن اختلافات هستند. به نقل از اکیپ، تیم ایتالیایی پیشنهادش را به 35+2.5 میلیون یورو رسانده اما بوردو روی 40 میلیون یوروی قبلش اش تاکید دارد. انتظار می رود به زودی اختلاف 2.5 میلیون یورویی باقی مانده برطرف شود. یورو اسپورت فرانسه مدعی شد مالکوم روز سه شنبه در رم خواهد بود تا در تست پزشکی جالوروسی شرکت کند.

اما در پست دروازه بان، رم به دنبال گلری شماره یک است. اولسن، گزینه اصلی مونچی است و حتی دو روز پیش ایجنت او در پایتخت ایتالیا دیده شده است. رم جواب مثبت بازیکن را گرفته و حالا در حال مذاکره با کوپنهاگن است. به نقل از لاریپوبلیکا، درحالیکه از نظر ترانسفرمارکت، ارزش اولسن 2.5 میلیون یورو است، پیشنهاد رم به 10 میلیون یورو رسیده اما باشگاه دانمارکی حداقل 16 میلیون یورو می خواهد. کوپنهاگن به خوبی از سود فوق العاده رمی ها از فروش آلیسون آگاه است و می خواهد تا حد امکان از انتقال اولسن بهره برداری کند. چنین مبلغی از نظر تیم ایتالیایی بسیار زیاد است به خصوص اینکه با وجود رفلکس های فوق العاده، بازی با پای این دروازه بان سوئدی متناسب با سبک بازی تیم دی فرانچسکو نیست.

در صورت پافشاری کوپنهاگن روی مبلغ 16 میلیون یورو برای اولسن 28 ساله، رم به سراغ آرئولا می رود که انتقالی پر هزینه تر است. پاری سن ژرمن بالای 25 میلیون یورو در ازای او می خواهد و مونچی قصد دارد تا حد امکان برای خرید دروازه بان صرفه جویی کند تا سایر نقاط ترکیب را تقویت نماید.

اما گزینه نهایی رم در بازار نقل و انتقالات، استیون انزونزی است. قهرمان فرانسوی جهان یکی از بهترین ها در پست خودش محسوب می شود و جالوروسی می تواند تا 25 میلیون یورو برای او نیز هزینه کند. در صورتی رم به سراغ هافبک سویا می رود که ماکسیم گونالون به کشورش برگردد. ظاهرا خود او نیز تمایل دارد پس از یک سال ایتالیا را ترک کند.

نظر شما