شناسهٔ خبر: 26879215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت حدود ۴۰میلیارد ریال خدمات بیمه‌ای به نیازمندان

حدود ۴۰میلیارد ریال خدمات بیمه تکمیلی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

پرداخت حدود 40میلیارد ریال خدمات بیمه ای به نیازمندانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تعداد مددجویان حمایت شده بیمه تکمیلی این استان را بیش از 149هزار و 500نفر بیان کرد و گفت: در یک سال گذشته این خدمات در حوزه های تشخیص و درمان ضروری غیر پوشش بیمه پایه و خدمات جانبی شامل هزینه رفت و آمد بیماران، امکانات اقامتگاهی و هزینه مراقبت از بیماران زمین گیر به مددجویان ارائه شده است. 

جلال یزدانی افزود:کاهش هزینه‌های درمان و حفاظت مالی از مددجویان شهری و روستای از مهم ترین اهداف ارائه خدمات بیمه مکمل این نهاد است.

وی با اشاره به کمبود منابع در زمینه ارائه خدمات درمانی مناسب به نیازمندان از نیکوکاران استان خواست برای بهبود ارائه خدمات بیمه ای مددجویان، کمک های نقدی خود را از طریق  تلفن نیکوکاری 096887 یا سامانه الکترونیکی #031#8877* ارسال کنند.

جلال یزدانی افزود: کاهش هزینه‌های درمان و حفاظت مالی از مددجویان شهری و روستای از مهم ترین اهداف ارائه خدمات بیمه مکمل این نهاد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی با اشاره به کمبود منابع درزمینه ارائه خدمات درمانی مناسب به نیازمندان از نیکوکاران استان خواست برای بهبود ارائه خدمات بیمه ای مددجویان، کمک های نقدی خود را از طریق  تلفن نیکوکاری 096887 یا سامانه الکترونیکی #031#8877* ارسال کنند.

نظر شما