شناسهٔ خبر: 26878347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:

مدارا کردن با مردم در اولویت مجموعه انتظامی و قضایی باشد

مرند – رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: مدارا کردن با مردم باید در اولویت مجموعه انتظامی و قضایی باشد، ضمن اینکه قانون اجرا می شود باید به مردم بها داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسلام غلامی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان مرند که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در تشکیل و تکمیل پرونده های قضایی باید مراقب بود، کارکنان نیروی انتظامی و مجموعه قضایی به خاطر اقتضای کارشان نسبت به اسرار مردم مطلع هستند که باید اسرار مردم باشند.

وی افزود: مدارا کردن با مردم باید در اولویت مجموعه انتظامی و قضایی باشد، ضمن اینکه قانون اجرا می شود باید به مردم بها داد و در تصمیم گیری ها درست اقدام کرد.

حجت الاسلام غلامی تاکید کرد: نیروهای انتظامی باید با آداب و رسوم اسلامی با مردم و متخلفین برخورد کنند، مردم خوبی در جامعه ما زندگی می کنند و نارضایتی های موجود به برخی حق کشی ها و فسادهای اداری برمی گردد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم خواهان اسلام و نظام اسلامی هستند، ادامه داد: نیروی انتظامی نماد مملکت است، اگر یک پلیس آداب معاشرت را رعایت کند مردم نسبت به نظام خوش بین می شوند.

وی با اشاره به اینکه تغییر دولت ها تاثیری در عملکرد نیروهای مسلح ندارد، اظهار داشت: فعالیت دولت اصولگرا و اصلاح طلب تاثیری در عملکرد نیروهای مسلح ندارد، ما تابع محض ولایت فقیه هستیم.

حجت الاسلام غلامی در پایان با تقدیر از فعالیت های رئیس عقیدتی سیاسی شهرستان مرند ابراز داشت: مسئولیت روحانیت و عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در نیروهای مسلح بسیار سنگین است.

نظر شما